בזק בינלאומי יוצאת במהלך חדש, במסגרתו היא מציעה ללקוחות האינטרנט המהיר שלה שיחות חינם לחו"ל בשווי חבילת האינטרנט בה הם גולשים, וזאת ללא כל התחייבות מצידם.
המהלך ילווה בקמפיין טלוויזיה בהיקף של 1.5 מיליון שקל, שיעלה למשך כשבועיים באמצעות פרסום אדלר-חומסקי & ורשבסקי.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.