מילניום: תשואה של 11.76% למילניום תיק אג"ח + 50

בחודש יוני האחרון הניבו שתי קרנות נוספות של מילניום גם הן תשואות חיוביות בניגוד למגמת השוק השלילית, ציינו בחברת ההשקעות

מילניום, אשר הוקמה בשנת 1997, הינה בית השקעות המתמחה בניהול תיקי השקעות סחירים וקרנות נאמנות. מילניום מעניקה ללקוחותיה ייעוץ פיננסי וכלכלי. הייעוץ השוטף כולל ייעוץ בנושאי פיקדונות, אשראי ומכשירים פיננסים במערכת הבנקאית ומחוצה לה. מאז הקמתה, השכילה מילניום לבנות סל לקוחות גדול ומגוון, הנמצא במגמה עקבית של צמיחה.

למילניום למעלה מ-800 לקוחות. תיק ההשקעות מותאם עבור כל לקוח לאחר ניתוח אישי ותכנון מקצועי קפדני.

למילניום יתרונות בולטים הנובעים ממקצוענות וניסיון רב. מילניום מנהלת השקעות בהיקפים בינוניים המאפשרים גמישות רבה ותגובה מהירה לשינוים ולהתפתחות במשק ובשוק ההון. מדיניות ההשקעה של מילניום מותאמת לאופי לקוחותיה ומציעה שלוש אסטרטגיות השקעה מרכזיות: מילניום סולידי, מילניום מאוזן ומילניום אגרסיבי. נוסף על ייעוץ לתיק ההשקעות הלקוחות נהנים מייעוץ גם לנכסיהם הפיננסים שאינם מהווים חלק מתיק ההשקעות המנוהל.

מילניום הוקמה ומנוהלת על ידי מייסדיה: יגאל מזרחי, רונן קאופמן ואורי שרוני. למייסדי מילניום ניסיון מעשי רב שנצבר במשך למעלה מ- 15 שנים בשורה של תפקידים בחברות המובילות בשוק ההון הישראלי. מעורבותם הישירה של מייסדי מילניום בניהול השוטף של ההשקעות הינה אחת מאבני היסוד החשובות בניהול ההשקעות.

מילניום קרנות נאמנות בע"מ, שהוקמה לפני כשנה, הינה חברה בת של מילניום ומנוהלת ע"י יגאל ברוש. יגאל ברוש שימש בעבר כמנהל מערך השיווק של פסגות אופק וקודם לכן כמנהל מחלקת התאגידים ומנהל הסניף המרכזי של אופק ני"ע.

החברה מנהלת שבע קרנות נאמנות בהתמחויות שונות. בחודש יוני האחרון בלטו כל קרנות האג"ח של מילניום עם תשואות חיוביות בניגוד למגמת השוק השלילית. קרן הנאמנות "מילניום תיק אג"ח + 50" המשקיעה לפחות 50% באגרות חוב ועד 50% במניות, הינה קרן הממוקמת במקום הראשון מיום הקמתה (30/6/04) בקטגורית האג"ח הכללי. בשנה זו הניבה הקרן תשואה שהסתכמה ב- 11.8%. באותה תקופה, הניב מדד תל אביב 100 תשואה של 10.1%, מדד המק"מ 4.8% והדולר 1.7%. הקרן נקטה בשנה האחרונה באסטרטגיית השקעות בינארית עם חשיפות של 0% או 50% למדד תל אביב 25. 0% או 100% לדולר ארה"ב. "מילניום תיק אג"ח + 50" הניבה בחודש יוני תשואה של 1.79% וסיימה את מחצית השנה הראשונה של 2005 עם תשואה שהסתכמה ב- 6.33%. קרן "מילניום מט"ח בינלאומית" המשקיעה לפחות 50% מנכסיה באגרות חוב הנקובות במטבע חוץ או הצמודות למטבע חוץ בשווקים הבינלאומיים, הניבה למשקיעים בחודש יוני תשואה של 4.86%. קרן "מילניום כספים פלוס" המשקיעה לפחות 90% מנכסיה באפיקים השקליים, הניבה בחודש יוני תשואה שהסתכמה ב- 1.23% והשלימה עלייה של כ- 3.36% מראשית השנה.

ארבעת הקרנות האחרות של מילניום הינם: "מילניום מניות" המשקיעה לפחות 50% מנכסיה במניות הנסחרות בארץ תוך חשיפה אופטימלית. מילניום נאסד"ק ממוקדת" המשקיעה לפחות 50% מנכסיה בניירות ערך הנכללים במדד הנאסד"ק. שלומי כהן, המייעץ בתחום מניות הטכנולוגיה למעלה מ-15 שנה וכותב בעיתון העסקים "גלובס", הינו יועץ מקצועי לקרן. קרן "מילניום אג"ח חברות" המשקיעה לפחות 50% מנכסיה באגרות חוב של חברות על סוגיהן השונים ואקוויטי בהיקף מתון. קרן "מילניום פוקוס 24" המנוהלת כתיק השקעות בעל פרופיל סיכויסיכון גבוה תוך פיזור בינוני הכולל מניות ו/או ניירות ערך המירים של עד 24 תאגידים.

* כל הנתונים נלקחו מאתר האינטרנט של "גלובס" ונכונים ל- 30/6/05.

האמור לעיל הינו למטרת אינפורמציה בלבד ובשום אופן אין לראות בו ייעוץ המתחשב בנתונים ובצרכים הספציפיים של המשקיע הפוטנציאלי. המידע האמור אינו מהווה הצעה לרכישת יחידות השתתפות בקרנות. רכישת יחידות בקרנות תיעשה על בסיס תשקיפי הקרנות שבתוקף יום רכישתן.