בורסות אירופה ננעלו במגמה מעורבת ביום שאחרי פיגועי הטרור בלונדון

בצהריים דווח על כך שמשטרת לונדון ירתה באדם שעל פי החשד היה מעורב בפיגועים אמש * לונדון הוסיפה 0.4% * פרנקפורט עלתה 0.2% * פאריס השילה 0.4%

נראה כי בורסת לונדון חזרה היום לשגרה יממה לאחר הירידות החדות בעקבות הדיווח אמש על ניסיון פיגוע נוסף בלונדון, שבועיים לאחר מתקפת הטרור בה נרצחו כ-70 בני אדם. בשעת צהריים דווח על פינוי נוסף של תחנת רכבת בלונדון, זאת לאחר שנוסעים הפנו את תשומת ליבם של כוחות ביטחון בתחנה לעבר אדם חשוד. החשוד נורה, ומשטרת לונדון טענה כי ההרוג מקושר לנסיונות הפיגועים אמש.

הפוטסי הלונדוני סיים את היום בעליה של 0.4% * הדאקס הגרמני הוסיף 0.2% * פאריס ירדה 0.2%

בין המניות הבולטות היום נמנתה מניית חברת התרופות שרינג שהוסיפה 2.3% על רקע עלייה של 23% ברווחיה ברבעון החולף, רווחים שהסתכמו ב-320 מיליון אירו. המכירות צמחו ב-6% והסתכמו 2.55 מיליארד אירו.

דנונה המשיכה לרשום אווירה שלילית עם ירידה של 0.7%, זאת לאחר שבחברה ציינו כי לא נתקבלה כל הצעה לרכוש אותה וכן כי החברה אינה מעוניינת להימכר בשלב זה. בשבוע האחרון עלו ספקולציות כי פפסיקו האמריקאית תרכוש את דנונה.

במגזר הטלקום רשמה נוקיה ירידה של 2.4% לאחר הדו"חות אתמול. אנליסטים לא נראו מרוצים במיוחד מהדו"חות ובבית ההשקעות ג'יי.פי.מורגן הורידו את המלצתם ל"משקל חסר" מ"נייטרלי".

פראנס טלקום השילה 2% לאחר דיווחים בעיתונות על כך שהחברה סיכמה על רכישת המפעיל הסלולרי השלישי בגודלו בספרד, חברת אמנה.

חברת ההגנה האירופאית EADS השילה 1.5% לאחר הורדת המלצה ממריל לינץ' ויצרנית חומרי הבניה הצרפתית סיינט גוברין איבדה 0.4% לאחר הורדת המלצה מבית ההשקעות דרסדנר.