ווירלפול העלתה את הצעתה למייטאג ל-1.44 מיליארד דולר

בנוסף להעלאת הצעת המחיר, הודיעה ווירלפול שהיא עשויה גם לממן את תשלום הקנס בסך 40 מיליון הדולר שיוטל על מייטאג בגין ביטול ההסכם שלה עם ריפלווד

יצרנית מוצרי החשמל לבית הגדולה בארה"ב, ווירלפול, העלתה שלשום (ו') מ-17 דולר ל-18 דולר למניה את הצעת המחיר שלה עבור יצרנית מוצרי החשמל לבית השלישית בגודלה בארה"ב, מייטאג, לאחר שיום קודם לכן (ה') דחתה מייטאג את הצעת המחיר המקורית.

הצעת המחיר המשופרת גבוהה ב-11% ממחיר הסגירה של מניית מייטאג שלשום (ו'), ועל פי חישובי סוכנות הידיעות בלומברג היא משקפת שווי של 1.44 מיליארד דולר למייטאג. נכון ל-2 ביולי היו בידי הציבור 79.9 מיליון מניות מייטאג.

ביום ה' שעבר הודיעה מייטאג כי אין ביכולתה לקבוע אם הצעת המחיר המקורית של ווירלפול טובה מהצעת המחיר בסך 14 דולר למניה במזומן שקיבלה מחברת ההשקעות הפרטיות ריפלווד הולדינגס.

מנכ"ל ווירלפול, ג'ף פטיג, ביקש ממנכ"ל מייטאג, ראלף הייק, ומיו"ר מייטאג, הווארד קלארק, להודיע עד השעה 6 בערב (זמן ניו יורק) היום (א') אם תתיר מייטאג לווירלפול לבצע בדיקת נאותות.

"כבר הפסדנו שבוע שלם", אמר פטיג. "כל יום שעובר הוא קריטי יותר מקודמו".

בנוסף להעלאת הצעת המחיר, הודיעה ווירלפול שהיא עשויה גם לממן את תשלום הקנס בסך 40 מיליון הדולר שיוטל על מייטאג בגין ביטול ההסכם שלה עם ריפלווד.

רכישת מייטאג תגדיל לכמעט 50% את נתח השוק של ווירלפול בארה"ב.