עלית עומדת להשיק גירסה חדשה לחטיף השוקולד מקופלת - "מקופלת XL", הגדול ב-%40 מהחטיף המוכר. ההשקה מלווה בקמפיין מושקע למותג מקופלת הוותיק, בסירטון שביימה נירית ירון. ל"גלובס" נודע, כי בקמפיין יושקעו 500 אלף דולר, באמצעות שמלוק-רבן-גולני.
החטיף "מקופלת" של עלית יוצר לראשונה בשנת 1935, ונוסחתו נשמרת בסוד עד היום. החטיף מיוצר מקיפולים של שוקולד חלב. יצרנים אחרים שניסו לחקות את המותג לא הגיעו לאותה הצלחה בשוק. ככל הידוע, מלבד עלית יש עוד שני יצרנים בעולם המייצרים חטיף דומה.
החטיף המוגדל "מקופלת-XL" יוצא לשוק לקראת פסח, בו נרשמת בכל שנה צריכת שיא של מקופלת. החטיף יוצע במחיר של 2.90 שקל, החל מחודש מארס.
הסירטון שהופק עבור המותג על ידי ראבל הפקות, צולם בבודפשט, הונגריה. העלילה מתרחשת במוזיאון. שומרת יפהפייה וקפדנית במדים מסתובבת ברחבי המוזיאון ושומרת שאף אחד מהתיירים והמבקרים לא ייגע בתמונות ובמיוחד לא בתמונת מונה ליזה הידועה של לאונרדו דה וינצ'י.
ילד יפאני קטן מסיח את דעתה, כאשר הוא מניח על הכיסא מקופלת-XL. השומרת עושה הפסקה קצרה, על מנת לאכול את החטיף, ובאותו רגע הילד לוקח את הליפסטיק שלה מתוך התיק, ומצייר שפם למונה ליזה.
הסיסמה: "מקופלת ושכחת מהעולם - עד הפרור האחרון". קמפיין הפירסום הראשון של מקופלת בקונספט זה הופק לפני כשנתיים וחצי בתחנת רכבת בפראג, בכיכובה של אורלי לוי
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.