פופאי חוזר למסך; סרטי שובל קיבלה זכויות המיסחור בארץ

סידרת פופאי ובניו תעלה לשידור ב'רשת' בערוץ השני החל מיולי הקרוב

דמותו המיתולוגית של פופאי עומדת לשוב ולעלות על מרקע הטלוויזיה בארץ. חברת "סרטי שובל" קיבלה את זכויות המיסחור בישראל של דמויות פופאי ובני משפחתו מידי חברת סרטי קינג, בעלת הזכויות.

כמו כן רכשה החברה את הסדרה החדשה "פופאי ובנו", ואת הפרקים הישנים של פופאי המלח. סדרת פופאי ובנו תעלה לשידור ברשת בערוץ השני החל מיולי הקרוב.

פרקי הסדרה החדשה מתארים את דור ההמשך של פופאי ויריבו המושבע ברוטוס. הצאצאים ממשיכים את מסורת המלחמות ארוכת הימים. הפרקים שודרו ברשת CBS בארה"ב והופקו על ידי סטודיו האנה ברברה.

סמנכ"ל סרטי שובל, בני שוילי, מסרי כי הסיבה לרכישת הזכויות נעוצה בהצלחת הקאמבק של הסדרה בארה"ב. "לפני שנתיים הפיקו סידרה חדשה בארה"ב בקול תרועה רמה, וזה הוביל גם לשידור חוזר של הפרקים הישנים הקלאסיים, שכולנו גדלנו עליהם. זמן רב הסרטים היו מוקפאים, ועכשיו החלטנו לבדוק את הנושא גם בארץ, וגילינו בבדיקות שעשינו עם ילדים, הדור החדש שאינו מכיר את פופאי, שזה תופס מצויין. הקאמבק המוצלח ביותר שעשה פופאי הוא ביפאן. השוק היפאני הוא החזק ביותר מבחינת מיסחור הדמות".

פעילות המיסחור נכנסה להילוך גבוה גם בארץ. שוילי מדווח על מספר עסקאות שנחתמו למתן זכויות שימוש בדמויות פופאי לקידום מוצריהן של חברות. כך, בין היתר, ישווקו בגדי ילדים של פופאי, כלי מיטה וכובעים. כמו כן, ייובא קו מוצרים וצעצועים רחב של פופאי, שיכלול בובות המזמרות את שיר המלח, שעוני יד וכלי אוכל לילדים