רפי רשף חתם עם שידורי קשת

רפי רשף חתם על הסכם בשידורי קשת. רשף יהיה בלעדי בקשת למשך 3 שנים. טרם נקבעה לו רצועת שידור או תוכנית.

מנכ"ל קשת, אורי שנער, אמר כי "ההסכם עם רשף, מצמרת אנשי הטלוויזיה בישראל, הוא חלק מאסטרטגיה ארוכת טווח של שידורי קשת, ששואפת להוביל את הטלוויזיה בארץ בעזרת מיטב אנשי המקצוע".

רשף הוביל את רצועת אחה"צ של חברת החדשות ב-4 השנים האחרונות, שאף נקראה על שמו, "5 עם רפי רשף", גם כאשר שהה בחופשת קיץ. התוכנית זכתה להצלחה גדולה ולרייטינג גבוה מאוד (כ-%17) יחסית לרצועת השידור שלו, כפול מהרייטינג של התוכנית המקבילה בערוץ 1. בסוף יוני הוא יצא לחופשה, ממנה לא יחזור לחברת החדשות.

בחברת החדשות טרם נקבע לו מחליף, וההתלבטות בין מספר מגישים נמשכת. לדברי מנכ"ל בחברת החדשות, שלום קיטל, ייבחר מחליף עד תחילת אוגוסט, ומתכונת התוכנית תישאר דומה לזו של ימי רשף, אם כי ברור ששם התוכנית יוחלף.

קיטל: "רשף הצליח הצלחה גדולה והתוכנית הצליחה, ואנחנו בטוחים שנצליח למצוא מישהו שימשיך להוביל את התוכנית בהצלחה המסחררת שלה. מנחה התוכנית נשען על דסק החדשות של חברת החדשות, ובזה כוחה של התוכנית. הצוות החדש ייכנס בתחילת ספטמבר, ועד אז נחליט על מנחה".

יצויין כי רשף כבר שידר בשידורי קשת תוכנית אקטואליה בעונת חורף 96', ששובצה בשעה 22:00 אחרי דודו טופז.

אז נעשה הדבר במקביל לעבודתו בחברת החדשות, דבר שזכה לכעסים גדולים אצל יתר זכייני ערוץ 2, שיושבים בדירקטוריון חברת החדשות, ומחו קשות על ניגודי האינטרסים ברמה האתית, המקצועית והכלכלית