עונת הדוחות: על מה צפויות טבע ונובל אנרג'י לדווח?

טבע צפויה לדווח על הכנסות של כ-4.64 מיליארד דולר ורווח של 1.28 דולר למניה ברבעון הרביעי ■ נובל צפויה להציג רווח של 1.01 דולר למניה

עונת הדוחות לרבעון הרביעי ולשנת 2010 נמצאת בעיצומה, ובשבוע הקרוב יציגו למשקיעים ולאנליסטים לא מעט חברות מובילות, אמריקניות וישראליות, את תוצאותיהן.

מחר, יום ב', תדווח פלוריסטם , שהייתה עד לאחרונה אלמונית כמעט לגמרי עבור הרוב המוחלט של המשקיעים. ואולם, ראלי אדיר במניה במהלך החודש שעבר תוך זינוק במחזורים והנפקה שביצעה בשבוע שעבר (גייסה כ-41 מיליון דולר) הקפיצו את רמת העניין בה.

ביום שלישי ידווחו מספר חברות מובילות. טבע צפויה לדווח על הכנסות של כ-4.64 מיליארד דולר ורווח של 1.28 דולר למניה ברבעון הרביעי. טויוטה צפויה לדווח על הכנסות של כ-68.3 מיליארד דולר ברבעון ורווח של 54 סנט למניה. עוד ידווחו וול דיסני ו-UBS.

ביום רביעי צפויות לדווח אגריום, סיסקו (צפי להכנסות של כ-10.2 מיליארד דולר ורווח של 35 סנט למניה), קליק סופטוור, קומטץ', קומפיוג'ן, GM (הכנסות של כ-34.1 מיליארד דולר ורווח של 47 סנט למניה) וסנופי אבנטיס.

וביום חמישי ידווחו נובל אנרג'י (צפי להכנסות של כ-790 מיליון דולר ורווח של 1.01 דולר למניה. החברה עשויה גם לעדכן על ההתפתחויות האחרונות ב"תמר" ו"לוויתן"), פרטנר , פפסיקו, פיליפ מוריס, רדויז'ן, ריו טינטו, איזיצ'יפ, ג'קדה וקראפט פוד.