תוכן שיווקי

כתבה זו נכתבה והופקה על ידי כותבי תוכן מקצועיים בשיתוף גורם מסחרי.

כתבות התוכן השיווקי בגלובס כוללות מידע ענייני בעל ערך מוסף לקורא, תוך שמירה על שקיפות מרבית כחלק מהקוד האתי של גלובס.

yellow מרחיבה את הארנק הדיגיטלי - עשרות סופרמרקטים מצטרפים לאפליקציה

מעתה יתאפשר תשלום במגוון סופרמרקטים ברחבי הארץ באמצעות אפליקציית yellow המציעה 'קאשבק' (צבירת כסף) של עד 10% על כל סל הקניות

צילום: באדיבות פז-yellow
צילום: באדיבות פז-yellow

הכתבה מטעם yellow 

אפליקציית yellow, המאפשרת תשלום וצבירה על תדלוקים בתחנות פז ובקניות בסניפי yellow, מציעה כעת תשלום בעשרות סופרמרקטים ברחבי הארץ. משתמשי האפליקציה ייהנו מ'קאשבק' (צבירה כספית) של עד 10% על כל סל הקניות שיועבר ישירות לארנק הדיגיטלי.

את הכסף שנצבר יוכלו הלקוחות לממש חזרה בקניות בסופרמרקט, בחנויות yellow במשלוחי wolt וברשת סופר פארם.

צילום: באדיבות פז-yellow
 צילום: באדיבות פז-yellow

כמו כן, האפליקציה מאפשרת למשתמש לסמן את הסניפים המועדפים עליו לקניות, וכן תציג לו מבצעים מתחלפים במגוון סופרים - בין היתר על בשר, ירקות ושלל מוצרים.

כ-2.5 מיליון ישראלים הורידו את אפליקצית yellow, אשר בה צוברים כסף על קניות ותדלוקים, וממשים את הכסף הנצבר במגוון דרכים. בנוסף, מציעה האפליקציה גם צבירה על טעינת רכבים חשמליים בתחנות פז וכן הטבות מתחלפות, ביטוח רכב בקליק בשיתוף הראל ואפילו פלייליסטים לרכב.

אריאל אורזל, מנהל אגף דיגיטל ונאמנות לקוחות קבוצת פז: "כ-2.5 מיליון הורדות של אפליקציית yellow מעידות על הערך המוסף הגבוה שהיא מעניקה ללקוחות ועל נאמנותם לשימוש בה. ב-2023 מחזור התשלומים באפליקציה עמד על קרוב ל-1.5 מיליארד שקל, מה שהופך אותה לארנק הנאמנות הדיגיטלי הגדול בישראל. החדשנות השירותית והשיווקית שמאפיינת את האפליקציה מעניקה חווית משתמש ייחודית ואהובה ללקוחותינו והופכת את האפליקציה למובילה בתחומה".

לפרטים נוספים על אפליקציית yellow הקליקו כאן>>

צרו איתנו קשר *5988