ההאקר הישראלי ממשיך: פרסם רשימה נוספת של כתובות

חניבעל: "אם הרמטכ"ל, בני גנץ, או ראש הממשלה, בנימין נתניהו, יכריזו על מלחמת סייבר, אפרסם 10 מיליון חשבונות בנק" ■ "אמשיך לתמוך בממשלת ישראל ולתקוף את מדינות ערב"

ההאקר הישראלי שמכנה את עצמו חניבעל, ממשיך את מתקפת הנגד שלו בזירה האינטרנטית. לאחר שכבר חשף פרטים של אלפי סעודים ברשת, הוא משגר היום הודעה מטעמו, ומפרסם רשימה של 30 אלף חשבונות פייסבוק וכתובות מייל, בכתובת הזו: http://pastebin.com/fyh1gQQj

"שמתי לב לאינטילגנציה הנמוכה של 0Xomar וחבריו", אומר חניבעל. "מדינת ישראל, אל דאגה, אתם מטופלים על ידי ההאקר הטוב בעולם, שהוא אני. אמשיך לתמוך בממשלת ישראל ולתקוף את מדינות ערב".

"בנוסף, קיבלתי אלפי מיילים של ערבים חסרי ישע, שמתחננים בפני שאפסיק לפרסם את חשבונות הפייסבוק כי זה מפריע לחוויות הגלישה שלהם. יש לי כ-30 מיליון כתובות מייל וססמאות של ערבים. אני אפרסם אותם במהלך חיי, והרשימה האישית שלי גלה עם כל יום שעובר במאות אלפי כתובות".

"בנוסף, קיבלתי מאות מיילים מפוליטיקאים בכירים מצרפת ומדינות נוספות, שביקשו ממני לא לפרסם את הרשימה שיש לי של 10 מיליון חשבונות בנק. אז חברים, אם הרמטכ"ל, בני גנץ, או ראש הממשלה, בנימין נתניהו, יכריזו על מלחמת סייבר, אהיה חייב לפרסם את הרשימה הזו. בנוסף יש לי בערך 4 מיליון כרטיסי אשראי. רק תנו פקודה, ואעשה את זה!"