"שעונים", מאת: דן קלאנזי. תרגום: שילה פרבר. בימוי: לי גילת. תיאטרון הקאמרי * במילה אחת: בראבו!
"עירם של האנשים הקטנים" ■ תוצאה קרה, מנוכרת ובעיקר משעממת
"אגנס של אלוהים". מאת ג'ון פילמייר. בימוי: אילנה קיוויתי. תרגום: אלי ביז'אווי, תיאטרון הסימטה
אלף לילה ולילה. תרגום: גבי אלדור. עיבוד: יגאל עזרתי. בימוי: נורמן עיסא. התיאטרון היהודי-ערבי ביפו בשיתוף תיאטרון הבימה ■ בימוי ומשחק מלאים אנרגיה וחיוניות
"ווער איז ווער" - "מי הוא מי" מאת סמי גרונימן. עיבוד ובימוי: יאן שורמיי. יידישפיל ■ הצגה עבשה
עניין של גברים. מאת פרנץ קסוור קרץ. תרגום: שמעון לוי. בימוי: יגיל אלירז. תמונע ■ ניצחון הפרינג'
"שונאים, סיפור אהבה", תיאטרון גשר ■ עיבוד שבו הציר האנושי והדרמטי ביותר נעדר מהמחזה
*"הבדלה", מאת שמואל הספרי ובבימויו, התיאטרון הקאמרי ■ סימבולים מנופחים ועקרים
"אהובת הדרקון", מאת מיכאל גורביץ', תיאטרון החאן ■ בריחה מחפירה מהתמודדות עם רעיון נהדר
"מומנטום", מיומנה. חבל שהרגש נעדר מכאן, כאילו החיים הם רק גוף ותיפוף
"אויב העם", מאת הנריק איבסן. בימוי: רונאר הודנא, התיאטרון הלאומי של נורווגיה, תיאטרון הקאמרי. מרגש
השקר נכנס לדמנו ונהפך ל"סממן של איכות" ול"צעד קדימה". תשאלו את דודו טופז
"איפיגניה באוליס", מאת אוריפידס, תרגום: שמעון בוזגלו, בימוי: יוסי יזרעאלי, אנסמבל הרצליה
כולם משתפים פעולה עם ההתעללויות בשלל התימהונים באודישנים של "כוכב נולד"
ישראל על פי תהום - והתקשורת מכסה על המציאות בעליצות תמידית ומטופשת
"רוק'נרול", מאת טום סטופארד ■ ארוך מדי, אינטלקטואלי מדי ורחוק מדי
"הארץ המובטחת", ז'אן קלוד גרימברג, בימוי: שארל ת'ורג'מן, הקאמרי
*"ג'וני הלך", מאת יהונתן גפן, בימוי: אלדד זיו, התיאטרון הקאמרי
ארבעה חברים נהרגו בתאונה שהם עצמם גרמו לה - והעיתונות הספידה אותם בשבחים
הרבה מדי חיילים וקצינים מאמינים שציצית וספר תהילים בכיס יחלצו אותם מכל פגע
בכל פעם שהצבא יוצא "להפריד בין הנצים", ערבים נהרגים ומתנחלים יוצאים ללא פגע
על סמך מה מסיקים העיתונים שנפרק מעצמות כדורגל עם קבלות והצלחות?
"מי מפחד מווירג'יניה וולף", מאת אדוארד אלבי בתיאטרון הקאמרי חווייה מופתית, חודרת חדרי לב ובטן
מדוע מתעקשים בטלוויזיה, כמו במקרה של מנחם בן, להציג כל בעל דעה כיצור נלעג
"בין הספירות", על-פי ספרה של נתיבה בן-יהודה, קבוצת תיאטרון רות קנר
הצגה שמרנית של מחזה מהפכני
להקת פיליפ ג'נטי: אסתטיקה מרשימה במופע שכולו ריק משעמם
"מתחם התפודים", כתיבה ובימוי, טל ברנר, תיאטרון תמונע- אתה יושב שעה וחצי עם כאבי בטן
כליאת הפלסטינים מאחורי חומות ההפרדה לא נועדה להגן מפני פיגועים כי אם מפני חשיפתנו לחייהם העלובים
הנפש הטובה מסצ'ואן בקאמרי: וירטואוזיות בימתית שלעיתים עולה על גדותיה