דריל

סטארט-אפ שמנתח באמצעות כלים פסיכולוגיים בשילוב ראייה ממוחשבת ובינה מלאכותית את שפת הגוף של הקונים בסופרמרקט

כתבות אחרונות

 
אייל רביד / צילום: עומר וידר

"לא סאקר של אף אחד": מנכ"ל ויקטורי אייל רביד לא מודאג מהכניסה של קרפור. ואת מי הוא מאשים ביוקר המחיה?

השנה של מנכ"ל ובעלי רשת קמעונאות המזון ויקטורי, אייל רביד, הייתה מורכבת: הוא איבד את אביו, בילה במשרדי רשות התחרות אבל גם פתח תת־רשת חדשה ונלחם נגד העלאות המחירים • בראיון לגלובס הוא מספר מדוע הוא לא מאמין במותג הפרטי, ועל מה הוא מצטער השנה

שירה ספיר 06.10.2022
על בסיס התשתית הקיימת דריל מתחברת - ככה זה נראה בדיוק / צילום: דריל- יחצ

טכנולוגיה בין המדפים: הפיתוח שנועד להגדיל את המכירות בסניפי הסופרמרקטים

בעזרת מצלמות אבטחה, בינה מלאכותית וראייה ממוחשבת, המערכת של חברת דריל מאפשרת לקמעונאים לשפר את תהליך הרכישה של הלקוחות • המנכ"לית לנור דניאל: "המדגם שלנו הוא אנונימי לחלוטין"

שירה ספיר 11.05.2022
מימין: לנור וסיוון, חברת דריל / צילום: איל יצהר

היזמות שהקימו סטארט-אפ לפני גיל 30 רוצות לגלות לסופרמרקטים איך לקוחות חושבים

צמד היזמות שמאחורי הסטארט־אפ הצעיר דריל שואפות לעשות לסופרים את מה שעשה הדאטה לקניות ברשת - ולגלות מה עובר ללקוחות בראש כשהם מסתובבים בהם • מחקר ראשוני שעשו בוויקטורי כבר מפריך לא מעט מהמיתוסים ששולטים בעולם הקמעונאות, ובעקבותיו הפכה הרשת למשקיעה העיקרית • המנכ"ל אייל רביד: "המכירות קפצו ב־70%-50% בכל קטגוריה שנבחנה"

שלומית לן 04.03.2022