גם בלי העלאת מחירים בשנה האחרונה, גידול בביקוש מצד הציבור בישראל הוביל לשיפור בתוצאות סנו - ספקית מוצרי הניקיון והנייר לבית • גורם בשוק: "אנשים הלכו יותר לרשתות, וסנו סיפקה להם מוצרים ברציפות" • למה זה עולה לנו, פרויקט מיוחד
החברה, המנוהלת ע"י ממשיכי דרכו של המייסד ברונו לנדסברג, תרמה מיליון שקל לבית החולים תל-השומר לטובת רכישת מכשירי הנשמה בצל משבר הקורונה, וגם פתחה "קרן קורונה"
בנו, אלכס לנדסברג, צפוי להחליפו בתפקיד ■ ברונו לנדסברג, שייסד את החברה בשנת 1965: "סנו הייתה ועודנה המסע המרתק של חיי"
סנו חותמת את 2010 עם גידול במכירות במקביל לירידה ברווחים ■ אלכס לנדסברג: "רשתות השיווק נלחמות ביניהן, ומי בסוף משלם את המחיר? כל היצרנים והמשווקים"
ברונו לנדסברגהעלאת מחיריםאירועים ומינוייםחומרי ניקוימכון ויצמןמכירות קמעונאיותנגיף הקורונהסנורשתות שיווקשופרסל