יעקב רויטר

כתבות אחרונות

 

רויטר: לאפשר בפריפריה משכנתאות במימון של יותר מ-75%

שידור חי מפסגת הנדל"ן 2013 ■ מנכ"ל שיכון ובינוי: "עברו שנתיים - ולא התחלנו לבנות בראש העין" ■ ראובן קוגן מהאוצר: "קריאת בנק ישראל למסות את הנדל"ן מוצדקת" ■ מנכ"ל כלכלית ירושלים: "אי אפשר להוריד מחירים ב-15%"

שלומית צור 09.04.2013

רויטר: "ישראלים יימנעו מהוצאות אחרות - העיקר המשכנתא"

יעקב רויטר ממזרחי טפחות: "הייתה כאן מלחמה לא מזמן עם טילים ונפגעים, ויומיים אחרי שהסתיימה - שוב זרמו הבקשות למשכנתא כאילו לא קרה כלום. זאת הגדולה אצל הישראלים" ■ "בסוף הצורך לקנות דירה עולה על כל דבר אחר"

שלומית צור 01.01.2013

"החגיגה נגמרה, שוק הנדל"ן הוא של קונים, יש ירידות"

יעקב רויטר, מנהל זרוע המשכנתאות וסגן מנהל החטיבה הקמעונאית בבנק מזרחי טפחות: "זהו שוק של קונים, והמוכרים כרגע מורידים מחירים כדי למכור וזה קורה בכל הארץ"

מיכל מרגלית 14.11.2011

"יש אנשים שלא יוכלו לעמוד בהחזרי המשכנתאות"

(עדכון) - כך מזהיר יעקב רויטר מבנק מזרחי טפחות ■ אטיאס: "היקף המשכנתאות ב-2010 הגיע למימדים שלא נראו כמותם - 47 מיליארד שקל בשנה"

עדי בן ישראל 13.02.2011

"לא כולם יגיעו לדירה; לא נממן חלומות"

(עדכון) - "גלובס" העביר בשידור חי קו פתוח עם יעקב רויטר, האחראי על תחום המשכנתאות במזרחי-טפחות, לאור ההנחיות החדשות של בנק ישראל ■ רויטר: "ריביות המשכנתאות יעלו בכל המסלולים; לא כל אחד יכול לקנות דירה, אין מה לעשות; לא תהיה עוד עלייה במחירי הדירות"

שירות גלובס 26.10.2010

"מחירי הדירות נעצרו; הרבה מאוד משקיעים יוצאים מהשוק"

כך אומר יעקב רויטר, מנהל תחום משכנתאות במזרחי-טפחות ■ אתי לנגרמן, מנכ"ל בנק דיסקונט למשכנתאות, מעריכה כי השוק לא יוצף בדירות בשל בריחת המשקיעים

עינת פז-פרנקל 21.06.2010

אחראי המשכנתאות במזרחי-טפחות: "שזוגות צעירים לא ייקחו משכנתא; חזקיהו לא רוצה שישחקו בחלומות"

האיש שמופקד על שליש מהמשכנתאות במדינה, יעקב רויטר, לא מזיע מהוראת חזקיהו: "זה יתגלגל על הלקוח. זאת הוצאה מיידית, ומישהו יצטרך לשלם. גם הנגיד לא חושב שהבנקים צריכים לשלם את זה" ■ "המפקח לא התכוון להוריד מחירים. דירת 4 חדרים לא תעלה בסוף 4 מיליון דולר"

ארז וולברג 31.05.2010