מדד המותגים 2021

כתבות אחרונות

 
שואבי האבק של דייסון / צילום: Shutterstock

הסגר שסידר אותו: הישראלים שנשארו בבית בקורונה התאהבו במותג שואבי אבק

בשנה של סגרים, הבית הפך למקום העבודה והבידור העיקרי של רובנו - וקטגוריית מוצרי החשמל פרחה • בראש הדירוג נמצאות סמסונג ודייסון, שהפכו לחביבות הקהל • מדד המותגים

מיכל רז-חיימוביץ' 23.07.2021
פקקים / צילום: איל יצהר

הפקקים רק הולכים ומתארכים - וזו המרוויחה הגדולה

השנה החולפת התאפיינה בהיעדר מוביליות בתחילתה ובעומסים כבדים בכבישים עם סיום הסגרים • גופים כמו הרכבת ואל על חוו אתגרים לא פשוטים, ואפליקציות התחבורה הפכו לפופולריות מתמיד • כך כבשה ווייז את צמרת הקטגורייה • מדד המותגים

גיא ליברמן, אסף גלעד ומיכל רז-חיימוביץ' 22.07.2021

מנכ"ל טיקטוק ישראל התבקש לבחור מותג אחד מעורר השראה. הוא בחר באקונומיקה

אסף שגיא, מנכ"ל טיקטוק ישראל, על העבודה המדהימה שעשה מותג הניקיון כלורוקס ב־2020 • מדד המותגים

אסף שגיא 22.07.2021

"תמיד הסתכלתי עליהם בהערצה": מותג שעושה את זה למייסד טאבולה במיוחד

אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה, בחר במהלך של לגו, שהתגייסה לא כדי למכור מוצרים, אלא כדי לעזור למשפחות הסגורות בביתן לעשות שימוש יצירתי בקוביות שכבר יש להן • מדד המותגים

אדם סינגולדה 22.07.2021

הומור, והרבה: כך התחמקה ענקית הרכב האמריקאית ממשבר תדמיתי עמוק

דנה בורגר, מנהלת הפעילות העסקית של Waze בישראל, בוחרת בחברת הרכב האמריקאית GM, שהזכירה בקמפיין שהושק בסופרבול מהו תומך הלחימה הטוב ביותר של כל מותג מאז ומעולם • מדד המותגים

דנה בורגר 22.07.2021

מייסדת באמבל מציגה: לעזוב את טינדר בטריקת דלת, ולהקים מתחרה שמשנה מהיסוד כללי עולם

עינת יוזנט רביד, מנכ"לית אלטמן בריאות, בוחרת באפליקציית באמבל, שעשתה החלטה עסקית וערכית אמיצה בדרך למהפכה • מדד המותגים

עינת יוזנט רביד 22.07.2021

הפלא של אוטלי: כל הדרך ממותג אנונימי בשבדיה ללהיט בקרב המילניאלז ששווה מעל 10 מיליארד דולר

ענת בוגנר, מנכ"לית דלתא ישראל מותגים, מספרת על המותג הוותיק בן שלושת העשורים, שזיהה נכון את המגמה, הפך ללהיט בקרב המילניאלז - והגיע אפילו לבורסה • מדד המותגים

ענת בוגנר 22.07.2021

מותג האופנה שהצליח להפוך לסמל סטטוס בלי שתהיה לו בארץ אפילו חנות אחת

ניצן לביא, מנכ"ל סופר-פארם, בוחר במותג alo, שכבש את ישראל בלי חנות פיזית אחת, והדגים מה זה קטן, זריז וחכם בתקופת הקורונה • מדד המותגים

ניצן לביא 22.07.2021
מעמד החתימה על מכירת פסגות לאטשולר שחם / צילום: יחצ

כך הפך בית ההשקעות אלטשולר שחם לשם שכולם מכירים

שורה של רכישות בענף מעידות על התחרות העזה שמתחוללת בו • במקביל השחקניות הדיגיטליות מתרבות • מדד המותגים

רועי ויינברגר 22.07.2021
חנות של אדידס / צילום: יח"צ

נייקי ניצחה ביורו, אדידס במדד, ומי נותרה מחוץ לרשימה?

טרנד הספורט, שהתחזק ממילא בשנים האחרונות, קיבל בוסט בקורונה והקפיץ את אדידס ונייקי לראש הדירוג • אך הדרמה של השנה היא יציאת פוקס מהמדד, למרות הצלחתה העסקית הגדולה • מדד המותגים

מיכל רז-חיימוביץ' 22.07.2021
חנות איקאה / צילום: Shutterstock

ביקורת זו ביקורת, עד שמחליפים סלון: אנחנו עדיין נוהרים לאיקאה

יצרנית הריהוט איקאה ממשיכה להוביל את הקטגוריה, למרות הכעס עליה בימי הקורונה • הישיבה בבתים הובילה לגל שיפוצים שהכניס את טמבור לראשונה למדד • מדד המותגים

מיכל רז-חיימוביץ' 22.07.2021
אסף שגיא, מנכ"ל טיקטוק ישראל. טשטוש גבולות / צילום: רמי זרנגר

"מה שמתחיל בטיקטוק, כבר לא נשאר רק בטיקטוק"

כך אמר אסף שגיא, מנכ"ל טיקטוק ישראל, בוועידת MAD של גלובס • "כשהחיים האמיתיים מתחברים לחיים הדיגיטליים, מותגים מבינים את כוח הקהילה ומניחים את התשתית לטרנדים הבאים"

נבו טרבלסי 21.07.2021
צילום: Derek Sutton, Unsplash

נטפליקס השתלטה על הטלוויזיה שלנו. בכיר מהחברה מספר מה סוד הקסם

זו השנה השנייה שנטפליקס מדורגת ראשונה במדד המותגים ומותירה הרחק מאחור את חברות המדיה הישראליות • איך הפכה למדורת השבט החדשה למרות המחיר הגבוה יחסית, הביקורת על היעדר רגולציה והאשמות בהשטחת תרבויות מקומיות • לארי טאנז, סגן נשיא לטלוויזיה גלובלית בחברה, מספר לגלובס על התוכניות של ענקית הסטרימינג • מדד המותגים

אופיר דור 21.07.2021
אסנת רונן / צילום: ענבל מרמרי

"היו לפרטנר שנים קשות ולחצים תזרימיים, אבל למדנו מזה"

אסנת רונן, יו"ר פרטנר, אמרה בוועידת MAD לערן גפן כי "חברות התקשורת מסתכלות לטווח הארוך מבחינת השקעות" • על שילוב נשים בתפקידי הנהלה בכירים: "יש עוד דרך ארוכה לעשות בנושא"

גד פרץ 21.07.2021

הזינוק של גולדה ומי מדורת השבט החדשה: 10 דברים שלמדנו ממדד המותגים

מדורת השבט החדשה שומרת על חוזקה, הבריאות הפכה לאקוטית מתמיד, והאונליין הוא ללא ספק המלך • 2021 הייתה השנה שבה כמעט הכול השתנה

מערכת גלובס 21.07.2021

כך בנינו את רשימת 100 המותגים המובילים של 2021

מדד המותגים של גלובס נשען על שלוש רגליים, שלכל אחת מהן משקל זהה (33.3%) בדירוג הסופי: סקר עמדות צרכנים, ניתוח מדיה ופרסום של חברת יפעת וציון של מערכת גלובס • שיטת הדירוג הזו היא השיטה המקובלת במדד בשנים האחרונות, וכך היא התבצעה

גלובס 21.07.2021

   123   

   נמצאו 35 כתבות   |   עמוד 2 מתוך 3