הצצה ראשונה לשני דגמי יוקרה חדשים ונוצצים שבקרוב יעלו לראשונה על כבישי ישראל, וגם אאודי עם בשורה מהפכנית בתחום הדלק, ועל מכונית-העל הסינית הראשונה אי-פעם
דגמי הדיזל 640d ו-750d של ב.מ.וו. מותירים את הנהג בפה פעור, בזכות תאוצה כמעט דמיונית מ-0 ל-100, מנוע חרישי וגיר מושלם
בענף מעריכים כי המטרה הסופית של סמל"ת היא לקבל בעלות מלאה על החברה ובהדרגה להתחיל בשיווק עצמאי של שני המותגים ברחבי הארץ
כמו החומץ הבלסמי, גם מזראטי - מותג היוקרה העילי של תעשיית הרכב האיטלקית - הוא תוצר גאה של מסורת ארוכה שיש בה התלהבות, אהבה ומחויבות ■ השנה הוא חוגג 100, ואין כמו ביתו ההיסטורי של אנצו פרארי כדי לציין את המאורע
כשמהנדסי אאודי תכננו את ה-S8 מודל 2014 הם ניצבו בפני דילמה לא פשוטה: מה עוד אפשר להוסיף למכונית סלון-פאר סופר-מתוחכמת והיפר-חזקה שמאיצה מהר יותר מפרארי? התשובה הייתה, כמובן, עוד קצת מהירות
למכונית הספורט-מנהלים של מזראטי גיבלי S יש מוצא מיוחס, מנוע של פרארי, ביצועים נפיצים וצליל, שירגש את כל חובבי האופרה האיטלקית ■ חבל רק שעל כבישי ישראל היא מרגישה טבעי כמו "לה סקאלה" בעפולה
אתם שואלים בשביל מה מישהו צריך את זה? בדיוק בגלל אותה סיבה שמישהו צריך בית עם 600 מטר רבוע למשפחה של 4 נפשות. כי זה קיים ואני יכול. להלן כמה דוגמאות. כדאי להצטייד בארנק שמן ועו"ד צמוד
המכונית, בתצורת 4 דלתות עם בסיס גלגלים באורך כ-3 מ', תגיע לישראל בגרסאות עם הנעה אחורית או כפולה ועם שני מנועי בנזין V6 בנפח 3 ליטר מבית פרארי
השבוע נחת בישראל הדור החדש של הפורשה "קאיימן" שעבר מקצה שיפורים והפך מהיר וחסכוני יותר ■ במזראטי, שחשפו החודש בארץ את מכונית הספורט-סאלון החדשה "קוואטר ופורטה", נערכים לייבא בקרוב את אחותה הקטנה "ג'יבלי"
המכונית "העממית" של מזראטי תתחרה בב.מ.וו סדרה 5 ושות' ותגיע ארצה במחצית השניה של השנה
לא מעט סיבות מרתיעות את עשירי ישראל מלרכוש מכוניות ספורט יקרות, אך יש כאלה שלא מוותרים על התענוג ■ זוהר אלון, מנכ"ל קבוצת אלון מוטורס המייבאת את מזראטי ופרארי, נותן הצצה לפרימיום של שוק הרכב הישראלי
ב.מ.וו (BMW)בנטלידודג'מבחן דרכיםמכונית חשמליתפיאטרכב חדשרכבי אספנותרכבי יוקרהשוק הרכב