ניסים דואק

הבעלים של יוניק - חברה לניהול קמפיינים תקשורתיים ויחסי ציבור

כתבות אחרונות

 
עובדי ועובדות סלקום במחאה למען דו קיום / צילום: דוברות סלקום
סלקום | ניתוח

המשבר בסלקום: האם אפשר היה למנוע אותו וכיצד זה ייגמר

סדרה של שגיאות גרמו לסלקום לעלות על מוקש פוליטי בשדה שחברות אחרות צעדו בו בשלום • מומחים תוהים אם הייתה חשיבה מאחורי המהלך ולמה לא נשמע קולו של המנכ"ל גבאי אחרי שהפרשה התפוצצה • לפי הערכות, החברה לא תיפגע בטווח הארוך: "הישראלי לא זוכר לאורך זמן חרמות וגם לא מחוות"

ענת ביין-לובוביץ' 19.05.2021
ניסים דואק  / צילום: אוהד רומנו

בנק ישראל בחר בניסים דואק כיועץ תקשורת

דואק יחליף את אלי דוידוביץ' ממשרד קרמר-דוידוביץ' שסיפק לבנק ייעוץ בארבע השנים האחרונות

עמירם ברקת 10.10.2019

רן אהרן ואירית נחמני מונו למנכ"לים משותפים במשרד היח"צ יוניק

יחליפו את מייסד המשרד, ניסים דואק, שיעבור לכהן כיו"ר ■ דואק: "גאה ששני קולגות שלי, שצמחו בחברה, מתקדמים והופכים למנכ"לים"

יונתן כיתאין 12.01.2017
רון טל  ושטייניץ / צילום: יוסי וייס

יפתח רון-טל נלחם בסייבר, משה וידמן לא מקבל בונוס

וגם: מי רכש את המחבט של רוג'ר פדרר בערב הגאלה של עמותת "גדולים מהחיים"?

יניב מגל 28.01.2016
גיל סמסונוב / צלם: איל יצהר

"השיח באינטרנט מחלחל בסופו של דבר גם לפוליטיקאים"

"האינטרנט החליף את הרחובות, אבל זה לא רק המדיה שהשתנתה אלא גם העם" - כך טוען הפרסומאי והיועץ הפוליטי גיל סמסונוב ■ האם השיח האלים ברשת משפיע על סדר היום הציבורי, ולמה גולשים מרשים לעצמם לכתוב דברים קיצוניים?

רועי גולדנברג 09.07.2014

יועצי תקשורת: אי-אפשר להטיל איסור פרסום על מיליוני אנשים

צו איסור הפרסום בפרשת הזמר והקטינות עדיין קיים, אבל מעטים האזרחים שלא יודעים במי מדובר ■ הזמר, מצידו, ממשיך לשדר ש"הכול בסדר" ■ יועצי תקשורת מנתחים את הסיטואציה המורכבת שאליה נקלעה התקשורת הממוסדת

לי-אור אברבך 18.11.2013
יחסי ציבור | לפני כולם

פרופ' צבי אקשטיין גייס איש יח"צ למירוץ לנגיד

פרופ' צבי אקשטיין, המתמודד לתפקיד נגיד בנק ישראל, נועד בכמה הזדמנויות עם איש יחסי הציבור נסים דואק כדי שיסייע לו להתנהל עם החשיפה התקשורתית ■ דואק ייצג בין השאר את אורלי רביבו בפרשת קצב

לי-אור אברבך 20.08.2013

גבול היח"צ: האם פסק הדין בעניין אלי עזור יעמוד במבחן המציאות?

מהם הקווים האדומים של מסע יח"צ? על השאלה הזו ניסתה בשבוע שעבר לענות השופטת מיכל אגמון-גונן, כשקבעה כי קמפיין יח"צ שלילי ומכפיש אינו לגיטימי ■ מנגד, יועצי תקשורת טוענים כי הקביעה של השופטת תמימה ומנותקת מהמציאות

טל שניידר 26.06.2012