סיימון הארופ

מנכ"ל Agency Brand Sense העוסקת במיתוג חושי

כתבות אחרונות

 

סיימון הארופ: "80% מהמוצרים החדשים שמושקים - נכשלים"

מנכ"ל ברנד סנס בוועידת תקשורת ונתח שוק: "בקטגוריות מסוימות עד 95% מהמוצרים נכשלים בשנה הראשונה, חלקם בשל פרסום לא נכון; יש להפנות יותר תקציב לפרסום חושי" ■ לכל הידיעות מהוועידה

חגית ברונסקי‏ 19.07.2010

"ישראל היא מדינה מאוד חושית. צריך למצוא דרך לתקשר אותה ככזו"

סיימון הארופ, שהקים עם מרטין לינדסטרום את חברת ברנד סנס, בטוח שאפשר לקשור כל מותג ל-5 החושים כך שיגרום ללקוח לחבב אותו יותר ■ בראיון לקראת הרצאתו בוועידת תקשורת ונתח שוק הוא מסביר איך המיתוג החושי עובד

חגית ברונסקי 15.07.2010