דוגמאות עדכניות מכנס אד טק מראות איך חברות כמו זינגה, פורסקוור ו-DealMap שיתפו פעולה עם ענקיות כמו מקדונלד'ס, קוקה-קולה וקרוקס ליצירת קמפיינים שעשו את ההבדל
"גלובס" בדק 4 אתרים וגילה כי כמעט כולם מובילים אג'נדה כזו או אחרת, כולם מבטיחים להגן על הילדים מפני תוקפנות ברשת, וכולם גם דואגים להפוך את הכסף הווירטואלי לאמיתי
העולם הווירטואלי של Mogobe מציע לילדים תוכן יהודי-ישראלי, ומשחק מבוסס ערכים תרבותיים ישראליים ויהודיים ■ "המטרה היא ליצור זיקה אמיתית בין הילדים לבין העולם הווירטואלי ולהשריש בהם תחושת שייכות"
בינה מלאכותיתטכנולוגיהמטא (META)מטא-וורס (metaverse)מציאות מדומהמציאות רבודהמשקפי מציאות מדומהפייסבוקמומחים כותביםתערוכת CES