פרסום גרילה

כתבות אחרונות

 

הסרבים לא רוצים פרסום מסורתי

נערות פיתוי במקום שלטי חוצות, וצעיר מושפל שמביא רייטינג שיא ל-MTV המקומי

גיא בר 10/10/2011

פרסום בזמן מיתון

בזמן מיתון יש להקפיד על קניית מדיה חכמה ועל יצירת מדיה רלוונטית לתקופת המשבר

אילנה מונקה 08/06/2009

"מומה פרסומאים" מקימים מחלקה לפעילות של פרסום גרילה

אלדד סהר, משנה למנכ"ל ב"מומה פרסומאים": "בתקופת מיתון דרושות למפרסמים פעילויות חדשניות וייחודיות שיכולות להגביר את האימפקט של הקמפיינים הפרסומיים"

רן רימון 19/02/2009