"מומה פרסומאים", בבעלותו ארי כהן, מקימים מחלקה חדשה לפעילות ייחודית של פרסום גרילה שתלווה קמפיינים פרסומיים. המחלקה תנוהל ותרוכז על ידי מאיה וינברג, סופרווייזר במשרד בשנה האחרונה.
הסיבה להקמת המחקה היא דרישת הלקוחות לפעילויות באזז מתחת לקו - דבר אשר יכול לעורר שיח טבעי בקרב קהל הצרכנים.
במחלקה אנשי קריאטיב, קד"ם ופלנינג והיא כבר החלה לטפל במספר לקוחות המשרד מתחומי השיווק והצרכנות. בנוסף ממציעה המחלקה גיבוי של מחלקת האינטראקטיב, לפעילויות גרילה מחתרתיות גם באינטרנט.
אלדד סהר, משנה למנכ"ל ב"מומה פרסומאים" אמר היום: "בתקופת מיתון דרושות למפרסמים פעילויות חדשניות וייחודיות שיכולות להגביר את האימפקט של הקמפיינים הפרסומיים. כך בעצם נולד רעיון פרסום הגרילה. הניסיון של מומה בפעילויות שטח חריגות, בשיתוף אנשי קריאייטיב ואינטרנט, כבר הוכיח הצלחות ביצירה של באזז סביב קמפיינים, ובעצם הפך את מחלקת הגרילה שלנו לעובדה קיימת, שרק חיכתה לקבל הכרה 'רשמית' במשרד".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.