קווי זהב

כתבות אחרונות

 

הנאמנות לא משתלמת: למה מפלים לרעה את הלקוחות הוותיקים?

הלקוחות הנאמנים ממתינים יותר זמן למוקד הטלפוני, בבנק הם משלמים עמלות גבוהות יותר, וב-HOT וב-yes הם נהנים מפחות הטבות ■ מדוע רוב החברות משקיעות יותר בלקוחות חדשים מאשר בלקוחות הקיימים?

מיכל רז-חיימוביץ' 12.05.2010

בקשה לייצוגית נגד אינטרנט גולד-קווי זהב: העלתה מחירים כדי לקזז את הורדת המע"מ

בתביעה, בהיקף של כ-81.5 מיליון שקל, נטען כי החברה העלתה את מרכיב התשלום הקבוע עבור שירותי אינטרנט במקביל לירידת המע"מ מ-17% ל-16.5% - כך שהעלייה קיזזה את ההפחתה במע"מ

יצחק דנון 24.11.2008