הקמפיין, שנועד לקדם את אייפון 16, יעלה למשך שבועיים בהשקעה של 2 מיליון שקל • קשת טעמים משיקה סניף חדש לקראת הנוביגוד, ורה"מ לשעבר נפתלי בנט מגיע לאירוע הצדעה לכיתות הכוננות בצפון ובדרום • אירועים ומינויים
בראיון ראשון עם כניסתו לתפקיד, מספר קינן ממן על רכישת סניפי שופרסל, התחרות מול טיב טעם והכעס על המכסים שמנהיגה המדינה • הרשת, שמגלגלת 1.3 מיליארד שקל בשנה, צפויה להתרחב עם סניפים חדשים נוספים לצד מיזוגים ורכישות
idigitaliPhone (אייפון)אפלישראל מתגייסתמינוי בכיריםסופרמרקטקמעונאותקמפייןקשת טעמיםרשתות שיווק