איריס בראל, מנכ"ל סטימצקי: "ברשת המתחרה מוצגים בעיקר ספרים מהוצאות זב"מ, כנרת ומודן, שהן מבעלי צומת ספרים, ונוצר עיוות חמור ברשימות רבי-המכר המתפרסמות בעיתונים"
העורך הראשי של הספריה החדשה/הקיבוץ המאוחד: "שבוע הספר הוא בכלל שבוע הפסד; הבעלויות הצולבות בין החנויות למו"לים מביאות את הענף אל פי תהום" ■ אז למה גם לו יש שותפות חדשה עם צומת ספרים?
המבצעים האגרסיביים שנקטו רשתות הספרים בשנה האחרונה עמעמו מעט את ההתרגשות סביב שבוע הספר המסורתי ■ בתגובה ל"מבצעי הכמות" שמציעות הרשתות, המו"לים יעמיקו את ההנחות בדוכני המכירה בירידים
אמזוןבארנס אנד נובלהוצאות ספריםכתר ספריםמודןנתב"גסופריםסטימצקיסכסוך מסחריספרים