אופטיקנה הוספה למעקב

כתבות אחרונות

 

אופטיקנה קורצת לצעירים: משיקה ליין חדש תחת השם SEVEN

טווח המחירים ינוע בין 100 ל-415 שקל, ואחת לחודשיים יוחלף תמהיל המוצרים

מיכל רז-חיימוביץ' 09.04.2013

חקירה פלילית נגד רשת אופטיקנה בחשד להטעיית צרכנים

לטענת הרשות להגנת הצרכן, אופטיקנה הציגה פרסום מטעה על מכירת משקפיים במחיר מבצע - כשבפועל מדובר על מסגרות המשקפיים בלבד, ללא עדשות הראייה

מיכל רז-חיימוביץ' 18.09.2011

זהירות: כך פולשות פרטנר ואופטיקנה לפרטיות שלנו

הסעיפים הבעייתיים ברישיון השימוש באתרי שירות, הכורח למסור פרטים מזהים גם בקנייה במזומן והצעות מסחריות שצצות בעת אשפוז בבי"ח - כך אנו נופלים במלכודת האותיות הקטנות

אפרת אהרוני 31.08.2011

למה המנכ"ל הוא תמיד האחרון שיודע?

לא משנה אם הם ממנכ"לים חברה קטנה או גדולה, ותיקה או חדשה, היי-טקית או צווארון כחול - כמעט אף פעם הם לא יצליחו לקבל דיווחים מקיפים מספיק מהשטח ■ מה עושים?

ענת כהן 26.05.2011

"80% ממשקפי השמש הנמכרים בשוק הם מותגים פרטיים"

המותגים הפרטיים תופסים נפח הולך וגובר גם בשוק משקפי השמש, שעובר תהפוכות עם חדירת רשתות חדשות המציעות מחיר נמוך ■ תחרות על שוק הנאמד ב-450-500 מיליון שקל בשנה

אילנית חיות 24.05.2011

ככה זה כשהנדל"ן מבעבע: רשת אופטיקנה נכנסת לשוק הנדל"ן

בימים אלה מנהלת החברה מו"מ על פרויקטים בערים תל-אביב, רמת-גן והרצליה

עינת פז-פרנקל 12.09.2010

אהבה זה לא כל הסיפור: איך מנהלים עסק זוגי?

בעשור האחרון נישאו בישראל כ-329 אלף זוגות ■ לא ידוע כמה מהם עובדים יחד, אבל ברור ששמירה על זוגיות בכלל ובעסק משותף בפרט, היא משימה לא פשוטה ■ לרגל ט"ו באב מספרים 4 זוגות עסקיים איך לדעתם הכי נכון לעשות זאת

ספיר פרץ 26.07.2010

מאיר רסין, בעלי רשת אופטיקנה: "אנחנו המצאנו את התחרות בענף"

הבעלים של רשת אופטיקנה לא מתרגש ממבצעי המכירה של אופטיקה הלפרין המתחרה ("סתם גימיק שיווקי"), מגן על דמי השכירות הגבוהים בקניונים ומסביר למה למכור משקפיים בזול זה כמו למכור קרפיון בשקל

אילנית חיות 24.09.2009

סוגרים מעגל: תקציב הפרסום של רשת אירוקה חוזר לזרמון-גולדמן

לפני כחצי שנה נפרדה אירוקה מזרמון-גולדמן, הוציאה את התקציב למכרז והעבירה אותו לבאומן-בר-ריבנאי - אך כעת החליטה לחזור לזרמון ■ היקף התקציב של אירוקה ב-2008 עמד על 2.7 מיליון דולר במחיר מחירון

ענת ביין לובוביץ' 03.06.2009

תקציב הפרסום של רשת אופטיקנה עובר למקאן-אריקסון

התקציב, בהיקף של כ-2.5-3 מיליון דולר, נוהל ב-6 השנים האחרונות ע"י שלמור-אבנון-עמיחי

ענת ביין לובוביץ' 03.05.2009

בני-הזוג איזבל אדלר ואורן סימנטוב יובילו קמפיין לאופטיקנה תמורת כ-50 אלף שקל

השניים יככבו בקטלוג הקיץ של אופטיקנה, במודעות, בפוסטרים בנקודות המכירה, באתר האינטרנט של אופטיקנה ועוד ; תקציב הפקת הקטלוג יעמוד על 100 אלף שקל

שירות גלובס‏ 15.02.2009

   12   

   נמצאו 27 כתבות   |   עמוד 2 מתוך 2

צרו איתנו קשר *5988