אסם בחדשות - עמוד 9

סוכן חדשות
 
מגה בול / צילום: איל יצהר
אסם, נטו ודיפלומט עצרו את אספקת הסחורה למגה
3 החברות הן חלק משורת ספקים שעצרו היום את אספקת הסחורה לרשת מגה, וזאת בתגובה לפנייתה לביהמ"ש בבקשה לכנס אסיפת נושים ולהגיע להסדר חוב
  
 
גדי לסין / צלם: תמר מצפי
מנכ"ל שטראוס: מכירת תנובה לסינים - איום אסטרטגי על ישראל
גדי לסין בכנס המזון: "שטראוס עושה ב-4 השנים האחרונות הכול להוריד מחירים, כי הצרכן זועק ולא יכול לשלם" ■ "בכל פעם שלא הצלחנו להתייעל העלינו מחירים, זה התפוצץ לנו בפנים במחאה. היינו בטוחים שאוהבים אותנו"
  
 
איציק צאיג, מנכ"ל אסם / צילום: יוסי צבקר
אסם מסכמת את הרבעון הראשון: המכירות גדלו ב-1.1%
רשמה מכירות של כ-1.08 מיליארד שקל ■ המכירות בחו"ל גדלו ברבעון ב-3.3% לכ-179.6 מיליון שקל ■ ירידה של כ-1.09 מיליון שקל ברווח התפעולי בישראל על רקע עלייה בהנחות ובמבצעים
  
 
אוסם אסם / צילום: משה שי
מיטב דש: זהו סוד הרווח הגבוה של חברת אסם
בבית ההשקעות סבורים כי מניות שטראוס ואסם "זולות יחסית", עם עדיפות לשטראוס ■ "הידרדרות הקמעונאים הגדולים עלולה להקרין גם ליצרנים"
  
 
במבה אוסם / צלם:  איל יצהר
מקאן ת"א זכה במכרז על תקציב הפרסום של במבה
יטפל בכל תקציבי החטיפים המלוחים של אסם, לרבות בייגלה שטוחים וביסלי, בהיקף של כ-11.1 מיליון שקל
  
 
במבה אוסם / צלם:  איל יצהר
תקציב במבה לא הוכרע: מקאן וגיתם יציגו פרזנטציות נוספות
היקף הפרסום של החטיפים המלוחים של אסם עומד על כ-11 מיליון שקל בשנה במחירים ריאליים
  
 
שופרסל / צלם יחצ
סכסוכים כספיים בין ספקים לרשתות חונקים את שוק המזון
שוק הקמעונאות בפסח 2015: שופרסל בסכסוך כספי עם תנובה, אסם וסוגת ■ נטו יצאה מ-14 הקצביות ברשת רמי לוי; סוגת וזוגלובק מספקים לרמי לוי רק חלק מהמוצרים ■ טמפו עצרה את האספקה לחצי חינם ■ ומה עם הצרכן?
  
 
איציק צאיג, מנכ"ל אסם / צילום: יוסי צבקר
אסם מסכמת שנה: גידול של 5.3% ברווחים ב-2014
ההאטה בשוק המקומי משכה את החברה להתרחבות באירופה וצפון אמריקה ■ רווחיה של אסם בשנה שחלפה הסתכמו בקרוב ל-400 מיליון שקל
  
 
מכונת הקפה והקפסולות החדשות / צילום: יחצ
אסם נכנסת לתחום מכונות הקפה הפועלות באמצעות קפסולות
בשונה מהמותג נספרסו המייצג יוקרה ולייף סטייל, המכונות החדשות של המותג "דולצ'ה גוסטו" - גם הוא מבית נסטלה - יפנו לקהל הרחב
  
 
ביסלי/ צילום: יחצ
אסם וויליגר הקטינו אריזות של מוצרים - וישלמו ביוקר
הרשות להגנת הצרכן קנסה את אסם בכ-1.3 מיליון שקל בשל הקטנת אריזות ביסלי ואת ויליגר ב-420 אלף שקל בשל הקטנת אריזות טונה - ללא יידוע כראוי ■ החברות מצדן טוענות כי לא הייתה הטעיה
  
 
אורי מטוס ובנו יואב / צילום: איל יצהר
בעלי חטיפי העמק: "אסם הבינה שלא תוכל להרוג אותנו"
אורי מטוס, בעל חברת חטיפי העמק, רוצה לייצר תחרות ממשית לאסם ולא מתרגש מהתביעות המשפטיות שלה; טוען כי המוצרים שלו כל הזמן במבצע; ומסביר למה לרשתות אין אינטרס למכור את החטיפים שלו
  
 
עופר גרין מנכל גלידות נסטלה/ צילום:יוסי צבקר
"הקמעונאים מוכרים את השלגונים במחיר כפול מהעלות"
עופר גרין, מנכ"ל גלידות נסטלה, חושף כי כשהחברה הורידה את מחיר שלגון בוב ספוג בעקבות הורדת הכמות, הקמעונאים לא הורידו את המחיר לצרכן ■ מפעל גלידות נסטלה לא יעבור מקריית מלאכי לערד
  
 
אריק פרץ, מנורה מבטחים / צילום: מרינה קוגן
אלו המשקולות המכבידות היום על מדד תל אביב 25
על רוב המניות המרכיבות את מדד ת"א 25 מרחפות עננות רגולטוריות, החרפה בתחרות, סכנות אקסוגניות בכלכלה העולמית ועוד
  
 
במבה אוסם / צלם:  איל יצהר
אסם: תקציב הפרסום של במבה, ביסלי ושטוחים יוצא למכרז
על התקציב, שטופל עד כה בפובליסיס ישראל, יתמודדו מקאן וגיתם ■ פובליסיס תתנחם בתקציב הקפה של נסטלה
  
 
במבה אוסם / צלם:  איל יצהר
שוק החטיפים ב-2014: במבה הכי נמכר, דובונים הכי יקר
סטורנקסט: ב-2014 הוציא הצרכן הישראלי 972.7 מיליון שקל על חטיפים ■ אסם ושטראוס-עלית שולטות בשוק - 85% מההוצאה על חטיפים היא על מותגים שלהן
  
 
קטשופ היינץ / צלם: יחצ
אסם פנתה לרשתות השיווק: אל תמכרו קטשופ היינץ
אסם: "קטשופ היינץ מכיל 21% רכז עגבניות ולא 61% כמצוין על המוצר - דבר המהווה הטעיה" ■ דיפלומט, משווקת קטשופ היינץ: "זה תרגיל מלוכלך של מונופוליסט; באסם יש ירידה בנתח השוק, אז הם איבדו עשתונות"
  
 

<    2345678910111213141516    >

   נמצאו 418 כתבות   |   עמוד 9 מתוך 27

צרו איתנו קשר *5988