תנובה נדרשה להעביר למשרד האוצר נתוני רווחיות הן על תשלובת החלב והן על "אדום אדום" ■ אסם-נסטלה התבקשה להעביר נתונים על רווחיות הקפה ■ בתאגידי המזון זועמים: "אין להם זכות לבקש את המידע הזה"
סוגת השיקה את סדרת הפתיתים שלה לפני כחצי שנה, כתחרות לאסם ■ מכירות הקטגוריה כולה הסכמו אשתקד ב-72.6 מיליון שקל
הירידה במכירות ב-2013 מאפיינת את 3 המותגים המובילים: מכירות בייגל בייגל צנחו ב-15.5%, מכירות בייגלה אסם - ב-14%, ומכירות מאיר בייגל - ב-19%
עליות המחיר לצרכן שחלו ב-2013 הקפיצו את מכירות החטיפים ■ 3 החטיפים הנמכרים ביותר - במבה, תפוצ'יפס וביסלי - אחראים יחד ל-54% מכלל המכירות
כמחצית מקניות המזון והמשקאות בשנה החולפת - 16.73 מיליארד שקל - הוצאו על המותגים של תנובה, שטראוס, אסם-נסטלה, קוקה-קולה ישראל וקבוצת נטו
האם העמקת השליטה של נסטלה באסם היא המלצת קניה למניה?
תנובה, אסם, שטראוס ושאר חברות המזון והמשקאות טוענות תמיד כי מחירי המוצרים עולים בגלל מחירי הסחורות בעולם ■ מאמצע 2012 הסחורות הוזלו, השקל התחזק - והמזון בישראל רק התייקר ■ למה? כי אין תחרות
האנליסטית מיכל אלשיך: אסם תצליח לצמוח בשיעור של 1.5%-3%
דן וגד פרופר מכרו את כל מניותיהם באסם וצברו כמיליארד שקל ■ "גלובס" מציג את ששת יורשיהם הצעירים
לאחר מכירת מניותיו של דן פרופר, זינקה היום מניית אסם ב-6%, כנראה בשל ציפייה להצעת רכש שתגיש נסטלה למניות הציבור
דן פרופר: "לפני מספר שנים העברתי את אחזקות מניותיי באסם לידי ארבעת ילדיי, ועכשיו הגיעה העת לאפשר לכל אחד מהם לפתח פלטפורמה משלו"
הפעילות המקומית של יצרנית המזון גדלה ב-4.3%, אך הפעילות בחו"ל ירדה בכ-7% ■ סמנכ"ל הכספים: "גולת הכותרת - השיפור ברווחיות הגולמית והתפעולית"
לטענת התובע, בעמוד הפייסבוק של מותג החטיפים "קריספי" של אסם נעשה שימוש ביצירה שלו, ללא מתן קרדיט הולם ולא בדרך של Share מהפוסט המקורי
תחליף בתפקיד את ערן תור שפרש ■ כיהנה בשנה האחרונה כמנכ"לית חטיבת עסקים חדשים באסם, ולפני כן כמנכ"לית חטיבת החטיפים של אסם במשך 5 שנים
המוצר יושק תחת המותג עלית ■ קטגוריית האבקות הממותקות אינה גדולה אך נחשבת לרווחית מאוד, וקצב המכירות בה עומד על כ-66 מיליון שקל בשנה
אבי בן אסייגבמבההעלאת מחיריםחברות מזוןיוניליווריוקר המחיהמחירי המזוןנסטלהשטראוסתנובה