עקב התייקרות מוצרי מטרנה טוען לוי: "אם הרכישה לא הייתה מאושרת - נסטלה הייתה נכנסת לארץ, והייתה יותר תחרות; מי שמפסיד מזה שאין עוד גורם יצרני חזק למוצרי תינוקות זה הצרכן"
פרופר, שחבר בדירקטוריון מאז שנת 2007, סיים תפקידו השבוע, על רקע ניגוד עניינים לכאורה עם תפקידו כיו"ר דירקטוריון אסם
גרין יחליף את דודי מנביץ, שיישאר בקבוצת אסם וינהל פרויקטים אסטרטגיים של פיתוח עסקי
ריאליטי לגיל הרך: מסתבר שעיקרון "15 דקות התהילה" לא פוסח אפילו על התינוקות
שיתוף הצרכנים בהחלטות ובעיצוב המוצר נעשה יותר ויותר מקובל ■ רגע אחרי שהרוב קבע "בפלות" במקום ופלים, עכשיו הם בוחרים שם לטעם חדש של ביסלי ומחליטים מי ידגמן חיתולים
כך עולה מסיכום 2010 של דירוג נתחי השוק של הספקים ■ מנתוני סטורנקסט עולה כי שוק מוצרי הצריכה השוטפת רשם ב-2010 צמיחה כספית של 3.7% ל-38.6 מיליארד שקל
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לבנק הבינלאומי עם אסי כהן מדורגת בראש הפרסומות האהובות במשך 8 שבועות ברציפות, זאת למרות שהקמפיין כבר ירד מהאוויר
הפרסום בקטגוריית רשתות השיווק צמח ב-6% ■ תקציבי הפרסום בשוק הסלולר ירדו ב-31% ■ קבוצת שטראוס היא עדיין המפרסם הגדול ביותר ב-2010, וסופר-פארם המותג המושקע ביותר
על אריזת הביסלי החדש לא יופיע טעם המוצר - אלא הכיתוב: "בטעם ???" ■ הצרכנים יוזמנו לקבוע את שם הטעם החדש באמצעות עמוד הפייסבוק של המותג
כל החברות הודיעו על עליית מחיר גורפת בכלל המוצרים ■ יוניליוור מייקרת חטיפים ומוצרי ניקוי ■ עדי צים, מבעלי רשת כמעט חינם: "עליות המחיר לא מוצדקות, והספקים מנצלים את החגיגה"
בין המוצרים: פסטות, מנות חמות, אבקות מרק ורטבים של אסם; חומוס, טחינה ונקניקים; קפה נמס עלית; חטיפי שוקולד של ליימן שלייסל; משקאות מוגזים, מיצים של פריגת ודגני בוקר
בעקבות טעות בהדפסה על התווית בעברית דיווחה החברה על אחוזי שומן נמוכים מאלה המצויים בפועל בחטיף השוקולד "ליאון" ■ בנוסף תשלם אסם 58 אלף שקל לבא-כוחו של התובע
טבעול נחשבת בשנים האחרונות למנוע הצמיחה של קבוצת אסם ■ יו"ר ועד הפעולה: "מאז שהתארגנו מאיימים להוריד לנו את הארוחות" ■ היעד האפשרי הבא של הארגון: סלטי צבר
מחזור המכירות של אסם ברבעון השלישי של 2010 הסתכם בכ-986.15 מיליון שקל, לעומת כ-881.3 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד - גידול של 11.9%
הנתח שנרכש מקיבוץ לוחמי הגיטאות הינו 42% מטבעול, והוא משלים ל-100% את הרכישה הקודמת שביצעה אסם, אשר הקדימה כעת את מימוש האופציה שהיתה מתוכננת ל-2013
בשנה החולפת רשמה גלידות נסטלה גידול של 30% במכירות החברה, והיא נוגסת בנתח השוק של שטראוס
אבי בן אסייגבמבהגיאוקרטוגרפיההעלאת מחיריםיוקר המחיהמחירי המזוןנסטלהפרסומותשטראוסתנובה