תשקיע 4 מיליון שקל בקמפיין ההשקה ■ לפי סטורנקסט, המותג במבה של אסם מוביל את קטגוריית החטיפים המלוחים עם נתח כספי של 25% - בעוד שהמותג תפוצ'יפס של שטראוס מחזיק בנתח כספי של 16.5%
דודי מנביץ סבור כי הבעייתיות היא לא בהתמודדות של היצרנים מול מותג פרטי - אלא בריכוזיות אנכית בכל השרשרת: "החל מזה שהקמעונאי הוא גם היצרן, גם הספק וגם שולט במדפים, וביכולתו לעשות ככל העולה על רוחו"
במסגת ההסכם תספק אסם סחורה לכל רשתות הקבוצה - בהן קופי בין, סבארו, ג'וסלנד, קבוצת מורג, סאם סאם ועוד - למשך 3 שנים
סמי נחום טען בתביעתו כי בניגוד למעמדו האמיתי באסם - החברה דרשה ממנו לעבוד לפי צורת התקשרות של עצמאי למראית עין, משיקולים שאינם רלוונטיים לאופי עבודתו
הרווח הנקי של חברת המזון צמח ברבעון ב-8.8% ל-77.1 מיליון שקל ■ הרווח התפעולי צמח ב-11.6% ל-109 מיליון שקל ■ פנחס קימלמן, סמנכ"ל הכספים: "זהו רבעון 40 ברציפות של צמיחה ברווח התפעולי"
"גלובס" חשף בדצמבר כי שופרסל הסירה מהמדפים מותגים של קוקה-קולה, ויסוצקי ואסם, כצעד של לחץ על הספקים במסגרת מאבקה ברבוע כחול ■ ספקים שונים נחקרו בימים האחרונים על מעורבות רוזנהויז בפרשה
ההאטה במשק נותנת את אותותיה בצמיחה מזערית במוצרי הצריכה השוטפת (FMCG), המעידה על שחיקה ריאלית במכירות
קפה ומאפה
מנכ"ל אסם אינטרנשיונל, גד פרופר: "סנו מתמחה בענף חומרי הניקוי, והייתי מציע להם להעמיק את התמחותם בענף זה; אני מאמין ומקווה שההשפעת המשבר עלינו תהיה בשוליים ונספוג לא יותר מירידה קלה במכירות"
משיקה את המותגים קראנצ'וס וצ'יפסונים, שייכנסו בימים הקרובים למדפי הרשתות ובראשן לשופרסל ויתחרו במותגי אסם ושטראוס הסדרות הראשונות מעוטרות בדמויות וחתימות של שחקני קבוצת הכדורגל ברצלונה
20 חברות המזון הגדולות בישראל מכרו אשתקד בסך של 35 מיליארד שקל, עלייה של 9% קבוצת תנובה ממוקמת בראש דירוג 2008 של חברות המזון עם מכירות שנתיות בסך 7.13 מיליארד שקל, גידול של 13.5%
באישור הממונה מותנה כי נסטלה תתקשר בהסכם להפצה בישראל של דייסות כשרות מתוצרת נסטלה המשווקות תחת המותג "גרבר"
הממונה על ההגבלים אישרה את המיזוג בו רכשה אסם-נסטלה 51% ממטרנה תמורת 250 מיליון שקל, אך הטילה תנאים למניעת פגיעה בתחרות תחום נוסף בו הוטלו מגבלות על אסם-נסטלה הוא מוצרי המזון לבעלי-חיים
הרווח הנקי ב-2008 עלה בכ-2% ל-249.2 מיליון שקל; הרווח הנקי ברבעון הרביעי ירד ב-14% ל-65.9 מיליון שקל עלות שכרו של המנכ"ל גזי קפלן - 2.7 מיליון שקל; עלות שכרו של היו"ר דן פרופר - 3.5 מיליון שקל
חלוקת הדיבידנד התאפשרה בזכות סך ההלוואות לזמן-ארוך מהבנקים של החברה מהמאזן - המהווה כיום 2% בלבד תפרסם את דו"חותיה השנתיים ל-2008 ביום ראשון הקרוב
המותג אסם פותח פער על המתחרים בקטגוריות החטיפים והממתקים, כשתחום הקפה אינו נלקח בחשבון המעבר של עלית ותלמה ממותגי חברה למותגי מוצר מחליש אותם, אם כי הם עדיין שומרים על עוצמה מסוימת
אבי בן אסייגבמבההעלאת מחיריםחברות מזוןיוניליווריוקר המחיהמחירי המזוןנסטלהשטראוסתנובה