האם האייקון "צור קשר" באתרי האינטרנט של החברות נועד ליצירת קשר אמיתית בין הלקוחות לחברות - או שהגופים רואים בו המלצה בלבד? ■ בדיקת "גלובס"
שוק מוצרי הטיפוח לבית ולפרט רשם צמיחה של 3.5% ל-1.36 מיליארד שקל ■ תנובה, שטראוס, אסם וחוגלה-קימברלי מאבדות נתחי שוק; קוקה-קולה, נטו ודיפלומט מתחזקות
מנכ"לית סלטי צבר, ערב יציאתה לנסטלה העולמית בהודו, בראיון ל"ליידי גלובס": "אני קובעת מטרות ורוצה להגשים אותן, וראוי שהמנהלים שלי יידעו את זה כדי שיכשירו אותי לתפקיד"
דירקטוריון אסם אישר הלעאה למנכ"ל גזי קפלן, בנוסף להענקת אופציות פאנטום בסך 1.42 מיליון שקל ■ רווחי אסם צמחו ב-19% ברבעון ל-68.5 מיליון שקל ■ המכירות עלו ב-10%
חשיפת התשלומים של אסם לרשת חצי חינם תשמש כלי בידי רשתות השיווק האחרות
הבמבה חוזרת לחצי חינם: כך סוכם אמש בפגישה בין זקי שלום למנכ"ל אסם גזי קפלן ■ הסכום ישולם במנגנון עקיף, באמצעות מבצעים ודרך הבונוס המוענק לרשת ■ אסם: "קשקוש מוחלט"
Twisted Fly: כ-31% מהגולשים הזדהו עם הסיטואציות שבהן נמצאים האנשים בפרסומת הזקוקים לעזרת כדורי הלוטו
כנראה שיש כאלה, ואם חצי חינם מסתדרת כבר זמן מה בלי - אולי גם רשתות אחרות יוכלו
אסם משיבה אש: תעניק מבצעים ברשתות מתחרות בערים שבהן פועלת חצי חינם ■ זקי שלום, מבעלי חצי חינם: "זו מלחמה, ובמלחמה יש גם נפגעים" ■ אסם: "הסכסוך לא יפגע לנו ברווחיות"
בעלי חצי חינם חנכו היום סניף שביעי בהוד-השרון, על שטח שרכשו מבעלת השליטה בשופרסל, קבוצת אי.די.בי ■ את ההשקעה בסניף מימנו יצרני מוצרי הצריכה, אך אסם, עמה נמצאת הרשת בסכסוך מסחרי, סירבה לקחת חלק במימון
זקי שלום, מנכ"ל ומבעלי הרשת: "יש ויכוחים, אבל זה יסתדר. יש כמה מוצרים שהורדנו, לא הכל"
בן-גרא, ששימש ב-3 השנים האחרונות כמנהל חטיבת מוצרי הצריכה של לוריאל ישראל, יחליף בתפקיד את שלמה ברק
רוצים להשקיע בהתאם לגישת ההשקעות שלפיה פועל וורן באפט? קבלו 5 מניות מתחומים שונים בישראל ■ הממליצים: פעילים, מנורה מבטחים, הדס ארזים, תמיר פישמן ומגדל שוקי הון
כולם מסכימים שמילים הן הכוח שמייצר חשיבה, והחשיבה היא זאת שמייצרת את המציאות ■ הדבר אינו פוסח גם על הזירה העסקית, שבה טרמינולוגיה שגויה עשויה לפגוע מאוד בשורה התחתונה ■ איך בדיוק? 5 מנכ"לים מסבירים
ינקו, סמנכ"לית השיווק של החטיבה הקולינרית באסם, תחליף את נילי צור שמונתה לתפקיד בכיר בנסטלה העולמית
כך עולה מנתוני סטורנקסט שהגיעו לידי "גלובס" ■ שוק מוצרי הצריכה השוטפת רשם במחצית הראשונה של 2010 גידול של 2.2% ■ תנובה איבדה בתקופה זו מכירות של כ-40 מיליון שקל, ואילו שטראוס איבדה מכירות של כ-60 מיליון שקל
אבי בן אסייגבמבהגיאוקרטוגרפיההעלאת מחיריםיוקר המחיהמחירי המזוןנסטלהפרסומותשטראוסתנובה