מפירות התחרות: השוואה בין סל זהה של מוצרים שביצע אתר פרייסל עבור "גלובס" מגלה כי כל 4 הרשתות שנדגמו הורידו מחירים בהשוואה לנובמבר 2008 ■ הירידה החדה ביותר - במגה בול ובשופרסל דיל
אתר "האח הגדול" בפורטל Mako של קשת יעלה לאוויר ב-15 לנובמבר ויכלול שיתוף-פעולה מסחרי עם המותג ביסלי של אסם ■ במסגרת המהלך ירחיב האתר את פעילויות התוכן שלו ויגביר את השימוש בכלים טכנולוגיים
המותגים הפרטיים פורחים - והחברות הגדולות בלחץ ■ גזי קפלן, מנכ"ל אסם, שהודיע על מבצע הוזלות בכל מוצרי החברה: "יש לי מתחרה, ואני צריך להיות יותר טוב ממנו כדי לנצח"
אחרי ששופרסל הודיעה אתמול כי תעבור לסדרנות עצמית - הספקים נערכים לקרב ■ רוזנהויז: "המדפים שייכים לרשת; פסטה שופרסל לא שונה מפסטה אסם" ■ הרשת תשקיע 30 מיליון שקל בסניפי שופרסל אקספרס
התובעת קיבלה את המלצת השופט יהודה פרגו למחוק את התביעה, לאחר שהתברר כי היא אינה יכולה להוכיח את הנזק שנגרם לה ■ מאידך אסם הציגה חוות-דעת מומחים לפיה לא נגרם כל נזק בריאותי מהתקלה
בניגוד להצהרות על יציאה מהמיתון, מכירות מוצרי הצריכה השוטפת המשיכו לרדת ברבעון השלישי ■ ירידות בולטות נרשמו במכירות השמן, החטיפים והחלב
הדברים נאמרו בעקבות דרישת אסם להסיר קמפיין של מגה המקדם את המותג הפרטי ■ הרשות השנייה דחתה את בקשת אסם להוריד את הקמפיין
על רקע קרבות המחיר בין רשתות השיווק - גרשון וייסמן, סמנכ"ל הסחר של רבוע כחול, מדבר על שופרסל, רמי לוי והיחסים עם הספקים ■ "אם היינו נכנסים קודם ל-heavy discount, הפער עם שופרסל לא היה כל-כך גדול"
באילו תחומים יפרצו בשנה הבאה מלחמות השיווק הגדולות? חברי הנהלת איגוד השיווק הישראלי מנסים להמר
חלק מהיצרנים מבקשים לנצל את אווירת היציאה מהמיתון ■ תנובה וטרה כבר העלו מחירים ■ מנכ"ל חברת מזון: "יצרנים ימצאו צידוק בעלייה במחירי הסחורות כדי להעלות מחירים וגם כדי לגשר על הפערים במכירות"
הרווח הנקי ברבעון השני של 2009 הסתכם ב-57.4 מיליון שקל ■ החברה רשמה בשורה העליונה עלייה של כ-7.3% בהכנסות שהסתכמו ב-844.5 מיליון שקל
בתביעה, בהיקף 100 מיליון שקל, נטען כי כמות השומן הרווי בחטיף גבוהה ב-550% לכל הפחות מזו שמציינת אסם בתווית שעל גבי המוצר
סטורנקסט: במחצית 2009 רשם המזון ירידה של כ-3% במכירות, וגם המשקאות ירדו בשיעור דומה ■ התחרות לא הביאה לירידה משמעותית במחיר כלל מוצרי המזון, והספקים הבינוניים התחזקו על חשבון הספקים הקטנים
יש דרכים טובות לבחור חברות להשקעה, תשואת ההון היא ממש לא אחת מהן
רמי לוי נסחרת בדיסקאונט חריג של 27% ■ חלק ממניות חברות המזון מתומחרות באופן מלא ואף מעבר לכך ■ ההמלצה לשופרסל עולה ל"תשואת יתר" מ"תשואת שוק", ומחיר היעד עולה ל-18.7 שקל המשקף 17% דיסקאונט
אסם מפיצה את מרבית הסלטים המצוננים של צבר באמצעות החברה הבריטית ירדן, שהיקף הכנסותיה אשתקד עמד על 7 מיליון ליש"ט ■ תשלום נוסף ייקבע עבור רכישת המלאי
אבי בן אסייגבמבהגיאוקרטוגרפיההעלאת מחיריםיוקר המחיהמחירי המזוןנסטלהפרסומותשטראוסתנובה