כך עולה מנתוני סטורנקסט המתייחסים לכלל שוק מוצרי הצריכה (FMCG) ■ קטגוריית מוצרי טיפוח הפרט והבית: חוגלה וסנו עולות, דיפלומט יורדת
"במחירה הנוכחי אסם תתקשה להדביק את תשואת השוק" ■ "פוטנציאל הצמיחה וההתרחבות של שטראוס כבר מגולם בצפיות השוק ובמחיר המניה" ■ "ההשקעה במניית שופרסל אינה אטרקטיבית"
הודיעה כי במספר מצומצם של בקבוקי רוטב אלף האיים ואלף האיים לייט התגלתה תקלה נקודתית שהובילה לתסיסה במוצר המשפיעה על הטעם והמראה שלו, אך אין בה פגיעה בבטיחות המוצר או חשש לבריאות הציבור
לצורך המהלך הוקמה מערכת אינטרנטית מיוחדת אליה כל משתתף יקליד את הקוד המוטבע על שקית הביסלי, כאשר אחת לשעתיים תיערך הגרלה ■ המהלך יעלה בהיקף כספי של 3 מיליון שקל באמצעות גלר-נסיס
מעברות, שמוכרת 51% מיצרנית המזון לתינוקות מטרנה לחברת אסם-נסטלה, תרשום רווח הון בניכוי מס בסך של כ-202 מיליון שקל ■ בתום 90 יום מהשלמת העסקה יצטרפו מוצרי מטרנה למערך המכירות של אסם סחר
מקורבים לשופרסל מותחים ביקורת חריפה על הפנייה של ספקי המזון הגדולים לממונה על ההגבלים: "5 ספקים שולטים ב-45% מהשוק. הם לא מאמינים במותגים שלהם, ולכן הם מנסים להתאגד נגד שופרסל"
"לא תם פוטנציאל העליות במניית רמי לוי" - המלצת "קנייה" במחיר יעד של 86 שקל, הגבוה ב-20% ממחיר השוק ■ "נדרש הרבה כדי להזיז את שופרסל ממסלולה - מסקנה הנתמכת בנתחי השוק היציבים על אף המיתון והתחרות"
הכלכלנים בפסגות מציינים כי שיעורי הרווחיות אינם טריוויאלים ומגלמים את מלוא פוטנציאל ההתייעלות ■ סבורים כי: "אסם עושה עסקה מצויינת ברכישת מטרנה"
קפלן, מנכ"ל אסם, ואריק שור, מנכ"ל תנובה, תקפו היום את הריכוזיות של הרשתות שופרסל ורבוע כחול ■ שור: "אני לא מכיר עוד רשת בעולם שמחזיקה ב-37% משוק המזון המאורגן"
סך המכירות הסתכם ב-881.3 מיליון שקל, עלייה של כ-2% ■ המכירות בשוק המקומי ירדו ברבעון השישי ב-6.7% על רקע עונת החגים המאוחרת בה הועברו הקניות לאוקטובר בו נרשמה עלייה של כ-14% במכירות
(עדכון) - איגוד המזון לממונה על ההגבלים: להכריז על שופרסל כמונופול ■ "מאז המיזוג עם קלאבמרקט, שופרסל נוקטת מהלכים בעלי השפעה מכרעת בשוק" ■ מתנגד להחלטת שופרסל לטפל בסדרנות בסניפים
רכש מניות אקסון מובייל, וול-מארט ונסטלה - המחזיקה ב-54% מאסם ■ באפט ממשיך לנצל את ההתאוששות בשוק גם לאחר זינוק של 60% בדאו ג'ונס מתחילת מארס ■ אילו מניות החליט באפט למכור?
מכירת אורנג' ובזק מציפה, יחד עם המשא-ומתן המייגע והכותרות בתקשורת, גם את בעיית השמועות בתוך הארגון ■ העובדים, שחרדים למעמדם ולמשרתם, מעלים השערות, מרכלים, יוצרים באזז שלילי ומקשים על התהליך ■ שיחה עם מנהלים בכירים
מפירות התחרות: השוואה בין סל זהה של מוצרים שביצע אתר פרייסל עבור "גלובס" מגלה כי כל 4 הרשתות שנדגמו הורידו מחירים בהשוואה לנובמבר 2008 ■ הירידה החדה ביותר - במגה בול ובשופרסל דיל
אתר "האח הגדול" בפורטל Mako של קשת יעלה לאוויר ב-15 לנובמבר ויכלול שיתוף-פעולה מסחרי עם המותג ביסלי של אסם ■ במסגרת המהלך ירחיב האתר את פעילויות התוכן שלו ויגביר את השימוש בכלים טכנולוגיים
המותגים הפרטיים פורחים - והחברות הגדולות בלחץ ■ גזי קפלן, מנכ"ל אסם, שהודיע על מבצע הוזלות בכל מוצרי החברה: "יש לי מתחרה, ואני צריך להיות יותר טוב ממנו כדי לנצח"
אבי בן אסייגבמבההעלאת מחיריםחברות מזוןיוניליווריוקר המחיהמחירי המזוןנסטלהשטראוסתנובה