סערת התינוק של במבה מוכיחה שבפייסבוק אנחנו עדיין עוסקים בזוטות
דן פרופר: "ב-5 השנים האחרונות הצלחנו לא להעלות מחירים בקצב של עליית מחירי התשומות" ■ על סערת התינוק של הבמבה: "ויתרנו כשראינו את הלך הרוח"
מובילי חרם הקוטג' מחו בפני הוועד האולימפי על כך ש"סמל העושק נבחר לייצג את ישראל באולימפיאדה" ■ אסם: נשאיר בידי הוועד כתרומה את סכום החסות
קפלן: "ההחלטה להעביר את שרביט הניהול הייתה קשה אך מחויבת המציאות. מדובר בתפקיד תובעני, כמעט טוטאלי" ■ איציק צאיג יחליפו בתפקיד המנכ"ל ב-2 באפריל ■ דירקטוריון אסם ממליץ לאסיפה הכללית למנות את קפלן כדירקטור
עדי עזרא, יו"ר נטו, במתקפה חסרת תקדים על תנובה, שטראוס ואסם: "הרווח הגולמי שלהן הוא החזירות עצמה" ■ "שטראוס רמסה כל תחרות בשוק השוקולד" ■ "הרשת סוערת? שטראוס תצא במבצע שקר כלשהו, ותשקוט הארץ"
372 מיליון שקל שיקבל גד פרופר ממכירת מניותיו באסם הם רק קצה הקרחון של עושר אדיר שייצרה אסם לגד ולאחיו דן לאורך השנים בחברת המזון
(עדכון) - יו"ר אסם אמר הדברים בכנס הרצליה ■ פרופ' צבי אקשטיין, דיקן בית הספר לכלכלה במרכז הבינתחומי: "ישראל שיאנית העולם באי-שיוויון"
פרופר, ממייסדי אסם, מחסל את החזקותיו בחברה (5%), חודשים ספורים לאחר פרוץ המחאה הצרכנית ■ "אני פונה להשקעות אחרות, אבל לא במתחרות של אסם"
הבדיקה היא עקב חשיפת "גלובס" כי מטרנה מחלקת ליולדות בבתי-חולים בקבוקי מזון לתינוקות של נסטלה המיוצרים בגרמניה, תחת המותג מטרנה ■ אסם טענה בפני הממונה כי היא אינה יכולה להיכנס לשוק עם המותג נסטלה בשל בעיות כשרות
בדיקת "גלובס" מגלה כי אסם מספקת ליולדות בביה"ח בקבוקים הממותגים תחת מטרנה, אך מכילים תחליף חלב של נסטלה המיוצר בגרמניה ■ האם אסם-נסטלה הטעתה את הממונה על ההגבלים העסקיים שאישר לה את רכישת מטרנה?
בדיקת "גלובס": סל מוצרי המזון בסופר התייקר ב-23% ב-3 שנים - ונבלם בעקבות המחאה ■ התייקרויות בולטות ממאי האחרון: החלב, שוקולית, נס קפה עלית, שוקולד השחר, במבה ופתי בר ■ 45% מהישראלים: שינינו את הרגלי הצריכה
מנכ"ל קבוצת אסם, גזי קפלן, הודיע כי הוא מוותר על תוספות השכר המגיעות לו, כמו גם ליתר הבכירים בקבוצה, לטובת העובדים הזוטרים
איגוד השיווק הישראלי בחר במנכ"לית חטיבת החטיפים באסם לאשת השיווק של 2011, בזכות החדרת בייגלה "שטוחים" וביסוס מעמדה של אסם בקטגוריית הבייגלה
מלבד המותג צ'יטוס שרושם סטגנציה במכירות, כל יתר המותגים בעשירייה המובילה רושמים צמיחה ■ במבה נחלש אך ממשיך להיות החטיף הנמכר ביותר בישראל
גיאוקרטוגרפיה: קמפיין בייגלה "שטוחים" של אסם שוב בראש הפרסומות האהובות
זאת על אף שמחיר הקקאו בעולם צנח בשנתיים האחרונות ב-38% ■ מחירי רוב הסחורות רשמו ב-2011 ירידה, אך יצרני המזון לא הוזילו את המוצרים הרלוונטיים ■ שטראוס: "כשיש ירידה זמנית במחירי חומרי הגלם, שטראוס מגבירה את המבצעים"
אבי בן אסייגבמבההעלאת מחיריםחברות מזוןיוניליווריוקר המחיהמחירי המזוןנסטלהשטראוסתנובה