זינוק של 11.5% במכירות בשוק המקומי סייע ליצרנית המזון לסכם את הרבעון השני עם עלייה של 4% ברווח הנקי, שעמד על 90 מיליון שקל
אסם הגדילה השנה את חלקה ל-82.8% מהקטגוריה, ובסוגת מתכוונים לכבוש נתח כספי של 15% כבר בשנה הראשונה
סטורנקסט: במחצית הראשונה של 2013, מכירות שוק המזון והמשקאות צמחו ב-3.2% ל-16.37 מיליארד שקל
ואילו בחברת שטראוס דחו דיון לגבי מענק של 420 אלף שקל למנכ"ל גדי לסין
שנתיים אחרי המחאה, חברות המזון ממשיכות לייקר מוצרים
אסם מדווחת על ירידה קלה ברווח הגולמי ל-414.4 מיליון שקל ■ הרווח התפעולי הסתכם ב-132.2 מיליון שקל; הרווח הנקי עלה קלות ל-94.6 מיליון שקל
במקום לחכות לרעיונות חדשניים שיגיעו מהעובדים, יותר ויותר חברות בוחרות להפעיל תהליכים יזומים שמטרתם עידוד חשיבה חדשנית ■ "חברות שלא ממציאות את עצמן מחדש - לא נשארות מובילות"
מכירת קרקע בגבעתיים סייעה לרווח הנקי של שטראוס לזנק ב-2012 ב-52% ל-244 מיליון שקל ■ אסם, עם מחזור של כ-4 מיליארד שקל - מחצית משטראוס, הציגה עלייה של 5% ברווח, והוא הסתכם אשתקד ב-357 מיליון שקל
הסתכם בכ-76.2 מיליון שקל ■ מחזור המכירות ברבעון הרביעי של שנת 2012 גדל ב-7.5% לרמה של 1.01 מיליארד שקל בין השאר עקב עיתוי חגי תשרי
מידרוג מאשרת מחדש את דירוג Aaa של אסם, באופק יציב ■ "המלצות ועדת קדמי להגברת התחרות בענף המזון הן בעלות השפעה מתונה על אסם בטווח הקצר והבינוני"
הזוכים הם פיוז טי של קוקה-קולה ישראל, טרילוגיית "50 גוונים" בהוצאת ידיעות ספרים, האגיס בנים/בנות של חוגלה-קימברלי וקמח שמרים אסם
הקמפיין לחיזוק המותג "מנה חמה", בהשקעה של 300 אלף שקל, פונה לבני-נוער באמצעות סרטונים קצרים בווטס-אפ וכן בפייסבוק, באינסטגרם וביו-טיוב
זאת כחלק מפשרה בתביעה ייצוגית, בה נטען כי מטרנה מטעה צרכנים לחשוב שיש לה אישור FDA ■ מטרנה: מוצרינו עומדים בדרישות ה-FDA להרכב המוצר
שוק המזון והמשקאות צמח ב-2012 ב-1.7% והסתכם ב-32.8 מיליארד שקל
התובעים הלינו על כך שדגני תלמה של יוניליוור ודגני נסטלה של אסם אינם ארוזים במשקלים אחידים ■ ביהמ"ש: מתקיימים תנאי הסף לאישור התובענה
סטורנקסט: "דקים דקים" ו"שטוח'לה" בלמו את הצמיחה של אסם בשוק ■ מכירות קטגוריית ה"שטוחים" הצניחו ב-35% את מכירות הבייגלה הרגיל
אבי בן אסייגבמבההעלאת מחיריםחברות מזוןיוניליווריוקר המחיהמחירי המזוןנסטלהשטראוסתנובה