איגוד השיווק מציג: מהלכי ההשקה המנצחים של הרבעון

הזוכים הם פיוז טי של קוקה-קולה ישראל, טרילוגיית "50 גוונים" בהוצאת ידיעות ספרים, האגיס בנים/בנות של חוגלה-קימברלי וקמח שמרים אסם

איגוד השיווק הישראלי בחר את מהלכי ההשקה המנצחים של הרבעון האחרון של 2012. הזוכים הם פיוז טי של קוקה-קולה ישראל, טרילוגיית "50 גוונים" בהוצאת ידיעות ספרים, האגיס בנים/בנות של חוגלה-קימברלי וקמח שמרים אסם.

מדובר בפעם הראשונה שהאיגוד מעניק את פרס ההשקה של הרבעון. הבחירה בהשקה המנצחת נעשית על בסיס בחינת קריטריונים כגון: מהלך שהחדשנות בו ברורה ובולטת, התייחסות למוצר או שירות משמעותי בקטגוריה, תרומה לקטגוריה, תשומת לב צרכנית, חשיפה במדיה ועוד.

רוצה להשאר מעודכן/ת בנושא נתח שוק וצרכנות?
✓ הרישום בוצע בהצלחה!
צרו איתנו קשר *5988