ההכנסות ב-9 החודשים הראשונים השנה עלו ל-3.08 מיליארד שקל ■ הרווח ברבעון ירד ל-100.8 מיליון שקל ■ שיעור הרווח התפעולי ברבעון - 12.9% ■ אסם: בשלב זה איננו יכולים להעריך את השפעת המלצותיה של ועדת מחירי המזון
השנה שונתה שיטת השיפוט בתחרות השיווק והפרסום האפקטיבי (Effie), מה שאיפשר ליותר מעבודה אחת לזכות בכל רמת פרס ■ אדלר-חומסקי מוביל את רשימת המשרדים עם 10 זכיות, אחריו מקאן עם 8 זכיות ובאומן-בר-ריבנאי עם 5
תנובה, שטראוס, אסם, יוניליוור, יפאורה, קוקה-קולה, זוגלובק, חוגלה - כולן שיתפו אותנו, הצרכנים, בצרותיהן ■ הנה כמה עובדות שהן "שכחו" לספר לנו
הפרס למנכ"ל אסם לשעבר יוענק בטקס הכרזת הזוכים של תחרות האפי ב-4/11
יו"ר אסם הודף את הביקורת על ההתייקרויות, מפנה אצבע מאשימה לממשלה ודורש להחרים את שומטי החובות בשוק ההון
על רקע העלאת המחירים, התנועה הכריזה כי בשלב הראשון היא קוראת להימנע מקניית חטיפים של אסם, ובראשם במבה וביסלי, וכן קטשופ אסם - למשך חודש
בזמן שאסם מוכרת שקית ביסלי לצרכנים יהודים במחירים של 3.92-4 שקלים, במגזר הערבי נמכרת אותה שקית ב-2 שקלים בלבד ■ מדובר במחיר שאסם הטביעה על גבי האריזה המיועדת למגזר הערבי
בריונים נדחפים כאן בתור כי הם מרגישים שעכשיו אפשר
תנועת "הצרכנים" קוראת להחרים את סלטי צבר עקב כוונת אסם להעלות מחירים ■ "אולי כך אסם תבין שהציבור לא מוכן לעבור על ההתייקרויות הללו בשתיקה"
מנכ"ל אסם, איציק צאיג: "המחיר של הקפה עלה יותר ואז ירד" ■ מגיב לטענות קמעונאים על כך שהם קונים במבה של מתחרים בחצי מחיר מבמבה אסם: "המוצר שלנו הוא עם רמת איכות וטעם שונה" ■ "אנחנו מבינים לליבו של הצרכן"
(עדכון) - החל מ-1 בנובמבר יתייקרו מוצרי אסם - פרט למטרנה ■ מוצרי הקפה יעלו 6.1% יותר, מאפים יתייקרו ב-5.6%, חטיפים יתייקרו ב-5.8%, וזה לא הכול... ■ קמעונאי בכיר: "אנחנו קונים במבה מיצרנים לא מוכרים ב-1.1 שקלים"
האפליקציה לעמוד הפייסבוק של חטיף "קריספי" החדש מאפשרת לעשות מיקס בין תמונות ע"י העלאת שתי תמונות פנים פרונטליות (פספורט) לבחירת הגולש
קמעונאים מאשימים: "יצרני המזון מעלים את המחירים לפי היכולת שלהם לגבות את המחירים מהצרכן, לא בהתאם לעלייה במחירי חומרי הגלם" ■ "היצרנים משלמים לרשתות כדי להבטיח את העלאות המחיר" ■ "אסם מנצלת את כוחה"
גלובס" חושף: מהו הנשק הסודי של אסם-נסטלה בקרב מול קוקה-קולה בשוק התה הקר, וכמה שילמה קוקה-קולה לרשתות על תצוגת המותג החדש פיוז טי?
המכירות של חברת המזון רשמו עלייה מינורית של 0.7% ל-983.52 מיליון שקל ■ הרווח התפעולי רשם עלייה של 4.2% ל-249.93 מיליון שקל
בדיקת "גלובס": מחירי המותגים הגדולים יקרים עד 132% ממחירי מוצרים דומים של מותגים קטנים ■ אז למה הצרכנים מתעקשים לקנות בעיקר מותגים גדולים?
אבי בן אסייגבמבההעלאת מחיריםחברות מזוןיוניליווריוקר המחיהמחירי המזוןנסטלהשטראוסתנובה