אסם

כתבות אחרונות

 

מכירות אסם ברבעון השלישי עלו 2.6% ל-1.07 מיליארד שקל

ההכנסות ב-9 החודשים הראשונים השנה עלו ל-3.08 מיליארד שקל ■ הרווח ברבעון ירד ל-100.8 מיליון שקל ■ שיעור הרווח התפעולי ברבעון - 12.9% ■ אסם: בשלב זה איננו יכולים להעריך את השפעת המלצותיה של ועדת מחירי המזון

יוסי ניסן 25.11.2012

השטוחים של אסם זכו בגרנד אפי; לאומי קארד קטף את הפלטינום

השנה שונתה שיטת השיפוט בתחרות השיווק והפרסום האפקטיבי (Effie), מה שאיפשר ליותר מעבודה אחת לזכות בכל רמת פרס ■ אדלר-חומסקי מוביל את רשימת המשרדים עם 10 זכיות, אחריו מקאן עם 8 זכיות ובאומן-בר-ריבנאי עם 5

ענת ביין-לובוביץ' 04.11.2012

האם חברות המזון העלו מחירים בגלל העלייה בתשומות?

תנובה, שטראוס, אסם, יוניליוור, יפאורה, קוקה-קולה, זוגלובק, חוגלה - כולן שיתפו אותנו, הצרכנים, בצרותיהן ■ הנה כמה עובדות שהן "שכחו" לספר לנו

הלל קורן 25.10.2012

איגוד השיווק יעניק פרס מפעל חיים לגזי קפלן ז"ל

הפרס למנכ"ל אסם לשעבר יוענק בטקס הכרזת הזוכים של תחרות האפי ב-4/11

שירות גלובס 15.10.2012

דן פרופר: "אני אשם שיש בארץ 17% מע"מ על מוצרי מזון?"

יו"ר אסם הודף את הביקורת על ההתייקרויות, מפנה אצבע מאשימה לממשלה ודורש להחרים את שומטי החובות בשוק ההון

סטלה קורין ליבר 10.10.2012

"ישראל יקרה לנו": שביתת קונים נגד אסם החל מיום ראשון

על רקע העלאת המחירים, התנועה הכריזה כי בשלב הראשון היא קוראת להימנע מקניית חטיפים של אסם, ובראשם במבה וביסלי, וכן קטשופ אסם - למשך חודש

נדב נוימן 09.10.2012

יהודים משלמים יותר: ביסלי נמכר לצרכן הערבי ב-2 שקלים

בזמן שאסם מוכרת שקית ביסלי לצרכנים יהודים במחירים של 3.92-4 שקלים, במגזר הערבי נמכרת אותה שקית ב-2 שקלים בלבד ■ מדובר במחיר שאסם הטביעה על גבי האריזה המיועדת למגזר הערבי

אילנית חיות 04.10.2012

אסם, יוניליוור - והפראיירים

בריונים נדחפים כאן בתור כי הם מרגישים שעכשיו אפשר

רונה חזקיה 02.10.2012

מחאה צרכנית נגד אסם: "משאירים את סלטי צבר במקררים"

תנועת "הצרכנים" קוראת להחרים את סלטי צבר עקב כוונת אסם להעלות מחירים ■ "אולי כך אסם תבין שהציבור לא מוכן לעבור על ההתייקרויות הללו בשתיקה"

נדב נוימן 27.09.2012

מנכ"ל אסם: "דחינו את העלאות המחירים במשך שנתיים"

מנכ"ל אסם, איציק צאיג: "המחיר של הקפה עלה יותר ואז ירד" ■ מגיב לטענות קמעונאים על כך שהם קונים במבה של מתחרים בחצי מחיר מבמבה אסם: "המוצר שלנו הוא עם רמת איכות וטעם שונה" ■ "אנחנו מבינים לליבו של הצרכן"

שירות גלובס 27.09.2012

אסם תייקר מוצרים עד 6.1%; קמעונאי: "אין מחאה - לאנשים אין כוח"

(עדכון) - החל מ-1 בנובמבר יתייקרו מוצרי אסם - פרט למטרנה ■ מוצרי הקפה יעלו 6.1% יותר, מאפים יתייקרו ב-5.6%, חטיפים יתייקרו ב-5.8%, וזה לא הכול... ■ קמעונאי בכיר: "אנחנו קונים במבה מיצרנים לא מוכרים ב-1.1 שקלים"

אילנית חיות 27.09.2012

אפליקציה חדשה של אסם בפייסבוק למיקס של תמונות

האפליקציה לעמוד הפייסבוק של חטיף "קריספי" החדש מאפשרת לעשות מיקס בין תמונות ע"י העלאת שתי תמונות פנים פרונטליות (פספורט) לבחירת הגולש

רועי גולדנברג 24.09.2012

קמעונאים: "יצרני המזון מעלים מחירים רק כי הם יכולים"

קמעונאים מאשימים: "יצרני המזון מעלים את המחירים לפי היכולת שלהם לגבות את המחירים מהצרכן, לא בהתאם לעלייה במחירי חומרי הגלם" ■ "היצרנים משלמים לרשתות כדי להבטיח את העלאות המחיר" ■ "אסם מנצלת את כוחה"

אילנית חיות 20.09.2012

סערה בכוס תה: קוקה-קולה ואסם נלחמות על שוק התה הקר

גלובס" חושף: מהו הנשק הסודי של אסם-נסטלה בקרב מול קוקה-קולה בשוק התה הקר, וכמה שילמה קוקה-קולה לרשתות על תצוגת המותג החדש פיוז טי?

אילנית חיות וענת ביין-לובוביץ' 31.08.2012

רווחי אסם ברבעון רשמו עלייה של 10.2% ל-86.6 מיליון שקל

המכירות של חברת המזון רשמו עלייה מינורית של 0.7% ל-983.52 מיליון שקל ■ הרווח התפעולי רשם עלייה של 4.2% ל-249.93 מיליון שקל

הלל קורן 30.08.2012

"הצרכן הישראלי מטומטם: מקטר - ואז נכנס לסופר וקונה הכול"

בדיקת "גלובס": מחירי המותגים הגדולים יקרים עד 132% ממחירי מוצרים דומים של מותגים קטנים ■ אז למה הצרכנים מתעקשים לקנות בעיקר מותגים גדולים?

אילנית חיות 21.08.2012

   111213141516171819202122232425   

   נמצאו 493 כתבות   |   עמוד 18 מתוך 31