זאת בהשקעה של 3 מיליון שקל ■ מחיר המוצרים בסדרה החדשה יהיה יקר מעט מהמוצרים הקיימים של החברה ויעמוד על כ-14-17 שקל ליחידה ■ סלטי צבר רשמה מתחילת השנה ירידה של 2.7% במכירות
נטו, סנו וחוגלה-קימבלי עולות ■ בשוק מוצרי הצריכה השוטפת הספקים המובילים במזון יורדים, והספקים המובילים בנון-פוד עולים
התובעים טענו כי אסם לא גילתה כי מיונז 5% מתוצרתה מכיל רכיבי ביצים ■ התובעים ציינו כי הגיעו למסקנה שהסיכויים שבית המשפט יאשר את התביעה כייצוגית הם נמוכים, נוכח הערותיו בדיון המקדמי
תשקיע 4 מיליון שקל בקמפיין ההשקה ■ לפי סטורנקסט, המותג במבה של אסם מוביל את קטגוריית החטיפים המלוחים עם נתח כספי של 25% - בעוד שהמותג תפוצ'יפס של שטראוס מחזיק בנתח כספי של 16.5%
דודי מנביץ סבור כי הבעייתיות היא לא בהתמודדות של היצרנים מול מותג פרטי - אלא בריכוזיות אנכית בכל השרשרת: "החל מזה שהקמעונאי הוא גם היצרן, גם הספק וגם שולט במדפים, וביכולתו לעשות ככל העולה על רוחו"
במסגת ההסכם תספק אסם סחורה לכל רשתות הקבוצה - בהן קופי בין, סבארו, ג'וסלנד, קבוצת מורג, סאם סאם ועוד - למשך 3 שנים
סמי נחום טען בתביעתו כי בניגוד למעמדו האמיתי באסם - החברה דרשה ממנו לעבוד לפי צורת התקשרות של עצמאי למראית עין, משיקולים שאינם רלוונטיים לאופי עבודתו
הרווח הנקי של חברת המזון צמח ברבעון ב-8.8% ל-77.1 מיליון שקל ■ הרווח התפעולי צמח ב-11.6% ל-109 מיליון שקל ■ פנחס קימלמן, סמנכ"ל הכספים: "זהו רבעון 40 ברציפות של צמיחה ברווח התפעולי"
"גלובס" חשף בדצמבר כי שופרסל הסירה מהמדפים מותגים של קוקה-קולה, ויסוצקי ואסם, כצעד של לחץ על הספקים במסגרת מאבקה ברבוע כחול ■ ספקים שונים נחקרו בימים האחרונים על מעורבות רוזנהויז בפרשה
ההאטה במשק נותנת את אותותיה בצמיחה מזערית במוצרי הצריכה השוטפת (FMCG), המעידה על שחיקה ריאלית במכירות
קפה ומאפה
מנכ"ל אסם אינטרנשיונל, גד פרופר: "סנו מתמחה בענף חומרי הניקוי, והייתי מציע להם להעמיק את התמחותם בענף זה; אני מאמין ומקווה שההשפעת המשבר עלינו תהיה בשוליים ונספוג לא יותר מירידה קלה במכירות"
משיקה את המותגים קראנצ'וס וצ'יפסונים, שייכנסו בימים הקרובים למדפי הרשתות ובראשן לשופרסל ויתחרו במותגי אסם ושטראוס הסדרות הראשונות מעוטרות בדמויות וחתימות של שחקני קבוצת הכדורגל ברצלונה
20 חברות המזון הגדולות בישראל מכרו אשתקד בסך של 35 מיליארד שקל, עלייה של 9% קבוצת תנובה ממוקמת בראש דירוג 2008 של חברות המזון עם מכירות שנתיות בסך 7.13 מיליארד שקל, גידול של 13.5%
באישור הממונה מותנה כי נסטלה תתקשר בהסכם להפצה בישראל של דייסות כשרות מתוצרת נסטלה המשווקות תחת המותג "גרבר"
הממונה על ההגבלים אישרה את המיזוג בו רכשה אסם-נסטלה 51% ממטרנה תמורת 250 מיליון שקל, אך הטילה תנאים למניעת פגיעה בתחרות תחום נוסף בו הוטלו מגבלות על אסם-נסטלה הוא מוצרי המזון לבעלי-חיים
אבי בן אסייגבמבהגיאוקרטוגרפיההעלאת מחיריםיוקר המחיהמחירי המזוןנסטלהפרסומותשטראוסתנובה