שטראוס משיקה צ'יפס לילדים שיתחרה בבמבה

תשקיע 4 מיליון שקל בקמפיין ההשקה ■ לפי סטורנקסט, המותג במבה של אסם מוביל את קטגוריית החטיפים המלוחים עם נתח כספי של 25% - בעוד שהמותג תפוצ'יפס של שטראוס מחזיק בנתח כספי של 16.5%

אחרי שנים שבהם אין שינוי משמעותי ביחסי הכוחות בין אסם לשטראוס בקטגוריית החטיפים המלוחים, מבקשת שטראוס לנגוס במותג המוביל של אסם, "במבה", על-ידי השקת חטיף צ'יפס לילדים תחת השם "תפוצ'יפס קידס".

שטראוס, שהשיקה היום (ב') את המוצר, תשקיע 4 מיליון שקל בקמפיין ובפעילות שיווקית שילוו את ההשקה, באמצעות משרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי.

לדברי שלי שליט, מנכ"ל שטראוס פרי טוליי, מטרת המוצר החדש הוא להרחיב את קהל היעד של החטיף לגיל רך יותר. "הרעיון היה להביא מוצר טעים עם פרופיל תזונתי משופר. החידוש במוצר הוא בעובדה שהוא אפוי ונמס בפה - שני יתרונות שלהערכתנו יסירו את חסם האמהות לגיל הרך מפני המוצר תפוצ'יפס".

לפי סטורנקסט, במחצית הראשונה של השנה רשמה קטגוריית החטיפים המלוחים גידול של 3.5% והסתכמה ב-364 מיליון שקל, לעומת 352 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. אסם שולטת בקטגוריה עם נתח כספי של 52%, בעוד שלשטראוס נתח כספי של 34%.

"התקוות שלנו בשמיים. אנחנו מספר שתיים חזק בקטגוריה, ואנחנו רוצים לגדול בנתח השוק - כמה שיותר יותר טוב", אומרת שליט.

שטראוס מכוונת אל המותג החזק ביותר בקטגוריה - במבה של אסם. "המוצר שלנו יתחרה בבמבה, בדובונים ואפילו בצ'יטוס שלנו", אומרת שליט.

לפי סטורנקסט, המותג במבה של אסם מוביל את קטגוריית החטיפים המלוחים בישראל ומחזיק בנתח כספי של 25%. המותג השני בקטגוריה - תפוצ'יפס של שטראוס - מחזיק ב-16.5% מהקטגוריה, ואילו המותג ביסלי של אסם מחזיק ב-14% מהקטגוריה.

3