סלטי צבר משיקה את סדרת "סלטי השף" בשיתוף השף רפי כהן

זאת בהשקעה של 3 מיליון שקל ■ מחיר המוצרים בסדרה החדשה יהיה יקר מעט מהמוצרים הקיימים של החברה ויעמוד על כ-14-17 שקל ליחידה ■ סלטי צבר רשמה מתחילת השנה ירידה של 2.7% במכירות

חברת סלטי צבר של אסם מגייסת את השף רפי כהן ממסעדת רפאל לקרב מול סלטי אחלה של שטראוס : החברה משיקה סדרת סלטים חדשה תחת השם "סלטי השף" בהשקעה של 3 מיליון שקל.

הסדרה כוללת סלט חציל שרוף על האש עם טחינה, סלט חומוס עם גרגרים רכים, פלפלים קלויים, חציל בלאדי, סלט ירקות שרופים על האש וסלט טחינה בלאדי.

מחיר המוצרים בסדרה החדשה יהיה יקר במעט מהמוצרים הנוכחיים של החברה ויעמוד על כ-14-17 שקל ליחידה.

לפי נילסן, סלטי צבר, המובילה את שוק הסלטים, רשמה מתחילת השנה ירידה של 2.7% במכירות הסלטים, וזאת במחירי מכר כספי לצרכן. במקביל ירד נתח השוק של סלטי צבר במחצית הראשונה של השנה ל-43.3%, וזאת בהשוואה לנתח שוק של 45.1% במחצית הראשונה של 2008.

גם השחקנית השנייה בשוק, אחלה של שטראוס, רושמת שחיקה במכירות ובנתח השוק, שירד מ-25.8% ל-24.9% לטובת השחקנים הקטנים.

שוק הסלטים רשם מתחילת השנה הנוכחית גידול של כ-1% בלבד והסתכם ב-252 מיליון שקל.

"שוק הסלטים סובל מהמיתון. צרכנים כבר לא קונים 4 סוגי סלטים כפי שקנו פעם, וגם אנחנו סובלים מכך. דווקא בשנת מיתון הרעיון להביא סלטים של מסעדה הביתה מחזק אותנו. אנחנו מאמינים כי מהלך כזה יכול להביא את הקטגוריה בחזרה לצמיחה", מסבירה מנכ"לית סלטי צבר, נילי צור.