בולטון פוטנציאל הוספה למעקב

משרד הפרסום הגדול ביותר במגזר הדתי בישראל

כתבות אחרונות

 
משחת השיניים קולגייט / צילום: אריאל ירוזולימסקי

ניגוד אינטרסים? בולטון מפרסם במקביל את שטראוס וקולגייט

בעיתון "יתד נאמן" מופיעות במקביל שתי מודעות מבית היוצר של משרד הפרסום בולטון פוטנציאל, שעל פניו יש להן מטרה מנוגדת: האחת לקולגייט, הממליצה להפחית בצריכת חטיפים ומשקאות ממותקים - והשנייה למבצע החטיפים המתוקים של שטראוס-עלית

ענת ביין-לובוביץ' 27.06.2018
הלל פרידמן/צילום: יח"צ

הלל פרידמן מצטרף כשותף וכמנהל פיתוח עסקי וקשרי לקוחות בבולטון פוטנציאל

עד לאחרונה עבד פרידמן במחלקת השיווק והפרסום של עיתון "המודיע", שם היה שותף בכיר להקמת מערך השיווק של העיתון במשך יותר מ-17 שנים

שירות גלובס 31.10.2016
שטראוס

קבוצת שטראוס - המפרסמת הגדולה במגזר החרדי ב-2015

המפרסמים הגדולים מפנים רק 3% מתקציביהם למגזר החרדי ■ הפרסום של משרדי הממשלה במגזר בשיא של 5 שנים ■ בולטון פוטנציאל - משרד הפרסום המוביל במגזר

ענת ביין-לובוביץ' 01.02.2016

המגזר הדתי: שטראוס - המפרסמת הגדולה; בולטון - המשרד המוביל

היקף הפרסום של 10 המשרדים הגדולים במגזר הדתי אשתקד: 84 מיליון שקל

ענת ביין-לובוביץ' 04.02.2014

המשבר מתרחב: סטגנציה בפרסום במגזר הדתי-חרדי

משרד בולטון פוטנציאל הוא הבולט במגזר, ושטראוס היא המפרסמת הגדולה

ענת ביין-לובוביץ' 03.02.2013

פרסום במגזר הדתי: משרד בולטון פוטנציאל ממשיך להוביל

סיכום 2010 של יפעת בקרת פרסום: פלדהיים וספרי אור החיים הם המפרסמים הגדולים במגזר

יניב פוהורילס 06.02.2011

גידול של 20% בהיקף הפרסום במגזר החרדי במחצית 2010

יפעת בקרת פרסום: בולטון פוטנציאל ממשיך להוביל את משרדי הפרסום בענף עם גידול של 46% ■ תנובה וקטגוריית הספרים מובילות את טבלאות המפרסמים והענפים המושקעים

חגית ברונסקי 08.08.2010

בולטון פוטנציאל - משרד הפרסום המוביל במגזר הדתי

יפעת בקרת פרסום: ענף הארגונים והעמותות הוא הקטגוריה המובילה במגזר ב-2009 עם היקף פרסום של כ-7.7 מיליון שקל, ואלקטרה מוצרי צריכה היא המפרסם המוביל

ענת ביין-לובוביץ' 31.01.2010
צרו איתנו קשר *5988