דוח אמון
2019
עמוד הבית > חברות > דאבל קליק

דאבל קליק בחדשות

סוכן חדשות
 
גוגל
שרת הפרסום של גוגל נפל לשעה - מודעות באינטרנט נעלמו
DoubleClick חזר לפעול לאחר שהיה "למטה", מה שהביא להפסדים לחברות בכל רחבי האינטרנט
  
 
אחרי יותר משנה: גוגל תצטרף לבורסת הפרסום של פייסבוק
גוגל תוכל להציע למפרסמים דרך "דאבל קליק" גישה למשתמשי פייסבוק ויכולת "לטרגט" עבורם מודעות פרסום
  
 
בוני סולומון מקים את שופוני - רשת פרסום לאתרים ישראליים בערבית
סולומון שימש בעבר כמנהל פעילות פייסבוק בישראל וכסמנכ"ל הסחר של תפוז ■ רשת שופוני תאפשר למפרסמים גישה ישירה לגולשי האינטרנט הערביים
  
 
הסיפור המדהים של האיש שקיבל מגוגל 100 מיליון דולר
ניאל מוהאן הצליח להבריא את דאבל קליק, שנרכשה ע"י גוגל, וכשכמעט הסכים להצעה מטוויטר - קיבל מגוגל הצעה שלא היה יכול לסרב לה
  
 
טוטאל מדיה הישראלית תנהל את בורסת הפרסום של גוגל ברוסיה
לשוק הרוסי יש פוטנציאל גדול, ונתח השוק של הפרסום הדיגיטלי בו עומד על 11%
  
 
Double Verify הישראלית השלימה גיוס של 33 מיליון דולר
את סבב הגיוס הובילה חברת JMI, הבעלים הקודמים של דאבל קליק, שנמכרה ב-2007 ב-3.1 מיליארד דולר לגוגל ■ הכסף ישמש לגיוס 100 עובדים ולרכישת חברות
  
 
טוטאל מדיה משיקה בישראל את בורסת הפרסום של דאבל קליק
מנכ"ל טוטאל מדיה, יניב לוי: "תוך שנתיים 50%-70% מרכש המדיה הדיגיטלית יתבצעו דרך בורסת הפרסום שלנו" ■ מבט אל נבכי עולם הפרסום ברשת
  
 
ynet משדרג את מערך הפרסום באתר
הטמיע את מערכת הפרסום החדשה DoubleClick for Publishers, המציעה פלטפורמה להגשה וניהול קמפיינים באינטרנט
  
 
טוטאל מדיה: יניב לוי ימונה למנכ"ל, אמיתי טפלא - סגן יו"ר
טוטאל מדיה היא נציגתה בישראל של דאבל קליק, ספקית טכנולוגיות פרסום ושיווק דיגיטלי ■ טפלא יתמקד בקידום שיתופי-פעולה בינלאומיים ואיתור פלטפורמות חדשות לשוק המקומי
  
 
השבת מלחמה ליאהו: גוגל מתחזקת בתחום הפרסום הגרפי
בורסת הפרסום החדשה של גוגל מתבססת על הטכנולוגיה של DoubleClick, אותה רכשה בתחילת 2008 ב-3.1 מיליארד דולר ■ תחום הפרסום הגרפי נשלט ע"י יאהו, שרכשה את Right Media ב-2007 תמורת 650 מיליון דולר