DoubleClick חזר לפעול לאחר שהיה "למטה", מה שהביא להפסדים לחברות בכל רחבי האינטרנט
גוגל תוכל להציע למפרסמים דרך "דאבל קליק" גישה למשתמשי פייסבוק ויכולת "לטרגט" עבורם מודעות פרסום
סולומון שימש בעבר כמנהל פעילות פייסבוק בישראל וכסמנכ"ל הסחר של תפוז ■ רשת שופוני תאפשר למפרסמים גישה ישירה לגולשי האינטרנט הערביים
ניאל מוהאן הצליח להבריא את דאבל קליק, שנרכשה ע"י גוגל, וכשכמעט הסכים להצעה מטוויטר - קיבל מגוגל הצעה שלא היה יכול לסרב לה
לשוק הרוסי יש פוטנציאל גדול, ונתח השוק של הפרסום הדיגיטלי בו עומד על 11%
את סבב הגיוס הובילה חברת JMI, הבעלים הקודמים של דאבל קליק, שנמכרה ב-2007 ב-3.1 מיליארד דולר לגוגל ■ הכסף ישמש לגיוס 100 עובדים ולרכישת חברות
מנכ"ל טוטאל מדיה, יניב לוי: "תוך שנתיים 50%-70% מרכש המדיה הדיגיטלית יתבצעו דרך בורסת הפרסום שלנו" ■ מבט אל נבכי עולם הפרסום ברשת
הטמיע את מערכת הפרסום החדשה DoubleClick for Publishers, המציעה פלטפורמה להגשה וניהול קמפיינים באינטרנט
טוטאל מדיה היא נציגתה בישראל של דאבל קליק, ספקית טכנולוגיות פרסום ושיווק דיגיטלי ■ טפלא יתמקד בקידום שיתופי-פעולה בינלאומיים ואיתור פלטפורמות חדשות לשוק המקומי
בורסת הפרסום החדשה של גוגל מתבססת על הטכנולוגיה של DoubleClick, אותה רכשה בתחילת 2008 ב-3.1 מיליארד דולר ■ תחום הפרסום הגרפי נשלט ע"י יאהו, שרכשה את Right Media ב-2007 תמורת 650 מיליון דולר