אייזיק דבח, בעל השליטה ומנכ"ל דלתא, על רכישת יצרנית החזיות בוגרט תמורת דולר אחד בלבד: "ענף ההלבשה התחתונה לנשים בארה"ב מוערך ב-12 מיליארד דולר, 62% מתוכו זה חזיות. יש לזה פוטנציאל אדיר בפלטפורמה של דלתא" • בעשור תחת ניהולו של דבח, זינקה מניית דלתא בכ-1,000% לשווי חברה של 2.7 מיליארד שקל
קבוצת Bogart מייצרת מוצרי הלבשה תחתונה, בעיקר חזיות ובגדי ים, עבור מותגים פרטיים • דלתא תשלם סכום סמלי של דולר אחד בלבד על העברת המניות לידיה, על רקע מצבה הפיננסי של החברה הנרכשת, שהתחייבויותיה מוערכות ב-105 מיליון דולר
בחודש הבא צפויה החברה להשיק 3 מותגים חדשים של חזיות, לבני נשים ופיג'מות, שמכירותיהם יגיעו להערכתה ליותר מ-1 מיליארד דולר תוך שנה • לדברי טארגט, החזיות החדשות יעלו פחות מ-22 דולר ויכללו גם מידות גדולות
ג'ואנה גריפיתס רצתה שהבגדים התחתונים של Knix יגרמו לנשים לדבר בחופשיות על הפלות, כריתות שד, בריחת שתן וסימני מתיחה • אז במקום לייצר את התחתונים והחזיות ואז לקוות שנשים ירצו לקנות אותם, היא הלכה לדבר עם נשים, ואז ייצרה את הפריטים • זה השתלם
את השחיקה בתוצאות חברת הטקסטיל ברבעון הובילו המכירות בארה"ב ואירופה • המנכ"ל אייזיק דבח: "אנו צופים שההשקעות שביצענו במפעלינו ישפיעו לחיוב על תוצאותינו החל מהמחצית השנייה של 2018"
המותג, שעד כה הפעיל רק פלטפורמה מסחר מקוונת תוך שיתוף-פעולה עם הסטארט-אפ הישראלי יוטפו, יפתח לראשונה חנויות פיזיות במהלך השנה הקרובה • מדוע זה קורה, והאם ענקית הלבשה התחתונה ויקטוריה'ס סיקרט צריכה לחשוש?
המנכ"ל אייזיק דבח: "ההשקעות שביצענו בשנתיים האחרונות הביאו אותנו לעמדת חוזקה, ואנו עדים לצמיחה יציבה ומגוונת"
Eminence הוא מותג צרפתי של הלבשה תחתונה לגברים הנמכר ללקוחות בפלח שוק עליון • הרכישה עתידה לכלול את המותג ATHENA, את מותג ההלבשה האיטלקי Liabel וכן מספר חברות-בת באירופה
הגידול ברווחים הוא בעיקר בשל הכנסות של 700 אלף דולר שנרשמו בזכות הפרשי שער חליפין, לעומת הפסד ברבעון המקביל המניה ירדה היום כ-3%
לסלי וקסנר, אחד מוותיקי עולם הקמעונאות, מאמין שאנשים משתוקקים לאינטראקציה חברתית, ולכן ממשיך להמר על חנויות פיזיות ואף השקיע כ-70% מההשקעות ההון של החברה בכך ■ אולם המכירות של החברה בירידה, וכך גם המניה שלה
חתמה על הסכם לפיתוח, ייצור והפצה של הלבשה תחתונה, הלבשת שינה וגרביים לבנים ולבנות עבור המותג Calvin Klein לתקופה של 5 שנים
עם לקוחות כמו נייקי ואנדר ארמור, טכנולוגיה מתקדמת ושווי של 2.5 מיליארד שקל, חברת הטקסטיל הוותיקה הפכה לאחת מהחדשניות בעולם בתחומה ■ ראיון בלעדי
את סבב הגיוס הנוכחי של חברת בריולה הובילה קרן Firstime אשר מנוהלת על ידיי אילן שילוח, ניר טרלובסקי ויונתן בן-ארצי ■ בריולה פועלת בשוק שמוערך ב-32 מיליארד דולר בשנה, ומאפשרת לנשים למצוא חזיות שמתאימות להן באופן מקוון
צופה צמיחה של 13%-16% בהכנסות ב-2017 ל-1.33-1.37 מיליארד דולר ■ המנכ"ל אייזיק דבח: "נמשיך לצמוח בפעילות הממותגת ולהרחיב הנוכחות הגיאוגרפית"
המטרה: להכפיל את המכירות ל-40 מיליון שקל ■ קהל היעד של הרשת הוא צעירות בנות 15-25, והיא מתמקדת בהלבשה תחתונה ■ בחברה גם בוחנים אפשרות לפתח למותג רשת בחו"ל
מנהל חברת פרימה דונה הבלגית שעוסקת מוצרי הלבשה תחתונה טען שגברים לא יכולים לעצב ולייצר חזיות, אם אינם מכירים את החוויה של חיים עם חזה נשי, ולכן הוא עיצב זוג משקולות הנתלות על הצוואר ומדמות שדיים גדולים ■ צפו בניסוי המשעשע
אופנהאייזיק דבחאפרודיטהדוחות כספייםדיבידנדדלתאויקטוריה'ס סיקרטנשיםענת בוגנררשתות אופנה