דלתא ישראל מותגים מסכמת את הרבעון הראשון של 2021 עם היקף מכירות של 193.3 מיליון שקל, עלייה של 30% לעומת הרבעון המקביל אשתקד • הכריזה על חלוקת דיבידנד בסך 3.55 מיליון שקל
הכנסות החברה ירדו ב-9% ברבעון הרביעי לעומת הרבעון המקביל ב-2019 והסתכמו ב-459.7 מיליון דולר • אייזיק דבח, בעל השליטה ומנכ"ל דלתא גליל: "נגיף הקורונה אילץ אותנו לחשוב מחדש על הדרכים שבהן אנו מתנהלים"
נחשף סכסוך מסחרי בין הרשת לספקית טריומף, שטוענת לחוב של 4.5 מיליון שקל • במקביל, איש העסקים מוטי בן משה במגעים לרכוש את רשת אפרודיטה, באמצעות חברת נעמן
קבוצת נעמן, שבשליטת בן משה, נמצאת במגעים לרכישת רשת ההלבשה התחתונה • לאפרודיטה יש 52 סניפים ברחבי הארץ
פתיחת החנויות תתאפשר במסגרת שיתוף-פעולה להפצה בלעדית של המותגים Victoria's Secret ומותג מוצרי הטיפוח Bath & Body Works ע"י דלתא בארץ לצד הפעלת אתרי האונליין שלהם בישראל • מנכ"לית דלתא ישראל: "המחירים בישראל יהיו דומים למחירים בעולם בתוספת מע"מ"
שימוש בנשים מעורטלות כמעט לחלוטין, בפרסומות להלבשה תחתונה, הוא דבר נדוש • אבל הפרסומת הנוכחית הצליחה לחצות קווים בכל האמור בתפיסת הנשים את עצמן, תפיסה שנטווית בזהירות רבה ועל פני זמן ארוך תוך ניסיון לשנות דימויים והגדרות שהוטמעו במהלך שנים רבות
חברת ההשקעות סיקאמור שביקשה לרכוש את חברת ההלבשה התחתונה מבקשת לבטל את העסקה • ביטול העסקה יהיה מבחן משפטי לשאלה האם מגפת הקורונה היא סיבה מספיק טובה לסגת מהסכם
החברה מתריעה כי עיכובים נוספים בסין עלולים להביא ל"השפעה שלילית על תוצאותיה העתידיות"
לסלי וקסנר, המיליארדר בן ה-82 העומד בראש ענקית ההלבשה התחתונה ויקטוריה'ס סיקרט, מחפש אסטרטגיות אלטרנטיביות לניהול המותג שנקלע בשנים האחרונות לקשיים
הכנסות חברת ההלבשה התחתונה גדלו ב-20% ברבעון השלישי של 2019 ביחס לרבעון המקביל והגיעו ל-446 מיליון דולר • בנטרול סעיפים חד-פעמיים הרווח הנקי נשחק ב-13% ל-14.5 מיליון דולר • בפעילות בארה"ב הציגה דלתא שיפור רבעוני של 5% במכירות, שהגיעו ל-114 מיליון דולר
קים קרדשיאן ווסט חלמה ליצור קו בגדים מחטבים שיקדם דימוי גוף חיובי ויתאים לכל גווני העור • כשהשיקה את המותג החדש "קימונו", היא בוודאי לא ציפתה שהוא יעורר סערה ציבורית כה חריפה, האשטג שרץ ברשתות ופנייה מראש עיריית טוקיו להחליף את השם • כעת היא מנסה להציל את הנתח שקיוותה לנגוס מתעשיית המיליארדים ועל הדרך להביס גם את ריהאנה
אייזיק דבח, בעל השליטה ומנכ"ל דלתא, על רכישת יצרנית החזיות בוגרט תמורת דולר אחד בלבד: "ענף ההלבשה התחתונה לנשים בארה"ב מוערך ב-12 מיליארד דולר, 62% מתוכו זה חזיות. יש לזה פוטנציאל אדיר בפלטפורמה של דלתא" • בעשור תחת ניהולו של דבח, זינקה מניית דלתא בכ-1,000% לשווי חברה של 2.7 מיליארד שקל
קבוצת Bogart מייצרת מוצרי הלבשה תחתונה, בעיקר חזיות ובגדי ים, עבור מותגים פרטיים • דלתא תשלם סכום סמלי של דולר אחד בלבד על העברת המניות לידיה, על רקע מצבה הפיננסי של החברה הנרכשת, שהתחייבויותיה מוערכות ב-105 מיליון דולר
בחודש הבא צפויה החברה להשיק 3 מותגים חדשים של חזיות, לבני נשים ופיג'מות, שמכירותיהם יגיעו להערכתה ליותר מ-1 מיליארד דולר תוך שנה • לדברי טארגט, החזיות החדשות יעלו פחות מ-22 דולר ויכללו גם מידות גדולות
ג'ואנה גריפיתס רצתה שהבגדים התחתונים של Knix יגרמו לנשים לדבר בחופשיות על הפלות, כריתות שד, בריחת שתן וסימני מתיחה • אז במקום לייצר את התחתונים והחזיות ואז לקוות שנשים ירצו לקנות אותם, היא הלכה לדבר עם נשים, ואז ייצרה את הפריטים • זה השתלם
את השחיקה בתוצאות חברת הטקסטיל ברבעון הובילו המכירות בארה"ב ואירופה • המנכ"ל אייזיק דבח: "אנו צופים שההשקעות שביצענו במפעלינו ישפיעו לחיוב על תוצאותינו החל מהמחצית השנייה של 2018"
אופנהאייזיק דבחאפרודיטהדוחות כספייםדיבידנדדלתאמיזוגים ורכישותנשיםענת בוגנררשתות אופנה