מוטי בן משה במגעים לרכישת רשת ההלבשה התחתונה אפרודיטה

קבוצת נעמן, שבשליטת בן משה, נמצאת במגעים לרכישת רשת ההלבשה התחתונה • לאפרודיטה יש 52 סניפים ברחבי הארץ

מוטי בן משה / צילום: תמר מצפי
מוטי בן משה / צילום: תמר מצפי

חברת נעמן של מוטי בן משה נמצאת במגעים לרכישת רשת ההלבשה התחתונה אפרודיטה מידי הבעלים שמואל אבני. אפרודיטה, בניהולו של אבני, היא רשת חנויות העוסקת בעיקר במכירת לבני נשים וחזיות, בגדי ים ומוצרים נלווים, ביניהם גם המוצרים של ענקית ההלבשה התחתונה טריומף המספקת לרשת סחורה מזה כשלושה עשורים. הרשת מפעילה כ-52 חנויות ברחבי הארץ.

קבוצת נעמן, שבבעלות אלון רבוע כחול ישראל בשליטת מוטי בן משה, היא חברה פרטית העוסקת ביבוא ובשיווק כלי מטבח, חפצי נוי ומתנות וכן מוצרי טקסטיל לבית על ידי רשת חנויות ורדינון ועל ידי רשת נעמן שמונות כ-130 חנויות. ב-2019 עמדו ההכנסות של נעמן על כ-336 מיליון שקל, כששיעור הרווחיות הגולמית עמד על כ-56%.

חנות אפרודיטה / צילום: בר - אל
 חנות אפרודיטה / צילום: בר - אל

בחודשים האחרונים החברה ביצעה שתי עסקאות לרכישת שתי חברות בתחום האופנה והאופנה לבית: בחודש ספטמבר האחרון נעמן רכשה את קמעונאית האופנה בוניטה דה מאס, שנקלעה לקשיים, תמורת כ-9 מיליון שקל (מתוכם כ-7 מיליון עבור המלאי). הרשת מנתה בעת הרכישה 35 חנויות, ונעמן התחייבה להמשיך ולהפעיל לפחות 26 מתוכן. חודש קודם לכן רכשה נעמן את השליטה ברשת הום סטייל, היבואנית והסיטונאית הגדולה בארץ לכלי מיטה ווילונות ובעלת רשת חנויות לממכר טקסטיל לבית.

ברשת אפרודיטה בחרו שלא להגיב לדברים. מנעמן טרם נמסרה תגובה.