ליינים של הלבשה תחתונה "סקסית" לפעוטות וילדות בנות 8 שמופיעות בקמפיינים בתנוחות פרובוקטיביות ובמבטים סקסיים - האם התופעות המטרידות האלה יגיעו גם לישראל?
חברת ההלבשה הצרפתית "ז'ור אפרה לון" חצתה את גבולות הטעם הטוב בקמפיין שמעורר סערה: תמונות של ילדות בתנוחות פרובוקטיביות לפרסום הלבשה תחתונה
תוחלף על-ידי פמלה אנדרסון, כוכבת "משמר המפרץ" לשעבר ■ אנדרסון הוחתמה לשנתיים ותרוויח 300 אלף דולר לשנה, לעומת חוזה של 130 אלף דולר לרפאלי
מותג ההלבשה התחתונה הוותיק טריומף מתכנן לפתוח רשת עצמאית של כ-20 חנויות בתוך 5 שנים ■ המנכ"ל עופר נוינר מספר ל"גלובס" על התדמית השמרנית ועל התוכניות לעתיד
הקמפיין לחברת ההלבשה התחתונה, באמצעות משרד הפרסום ברוקנר-נטע-יער, יכלול פרסום בטלוויזיה, שלטי חוצות ומודעות בעיתונים
רשת אופנת הבייסיק, שמוכרת יותר בשמה הקודם "היינס", מתרחבת ■ עוד בתוכנית: הרחבת הפעילות בהלבשה התחתונה, בעיקר בחזיות, ואפשרות לכניסה גם לתחום הג'ינסים
דוגמנית-העל אדריאנה לימה נבחרה להשיק את החזייה, שזכתה לשם "פצצת פנטזיה"
המותג הניו-יורקי ישווק בבלעדיות ע"י חברת Brand Lab שבבעלות עינת רובין, בתו של עו"ד פיני רובין
הקמפיין למותג ההלבשה התחתונה, באמצעות אליקים-הרמן-נהרדע, עולה בטלוויזיה בהשקעה של 2 מיליון שקל
אחרי 13 שנה באוויר ו-400 מיליון מנויים בעולם, FTV יוצא להנפקה ראשונה בבורסת פרנקפורט ■ בראיון ל"גלובס" מדבר המנכ"ל ירון יעקובוביץ' על דפוסי הצפייה בערוץ - ומודה: "60% מהצופים שלנו הם גברים"
חברת לימידט ברנדס רשמה רווח רבעוני של 112.5 מיליון דולר לעומת רווח של 2.6 מיליון דולר ברבעון המקביל, בין היתר בשל הטבת מס חד-פעמית ■ סיפקה תחזיות רווח שאיכזבו את השוק - המניה נפלה 3% במסחר המאוחר
מנכ"לית החברה, לורי אן גולדמן, מסבירה בראיון בלעדי ל"גלובס" למה אפילו אופרה ווינפרי שמחה לספר לכולם מה היא לובשת מתחת לשמלה
תחליף את לירז דרור, שהובילה את קמפיין GO UNDER ב-3 עונות האחרונות ■ הקמפיין יעלה בהיקף 1.5 מיליון שקל
צעירה נכנסה לתא ההלבשה בקניון באילת כדי למדוד חזיות, ולאחר כחצי שעה התברר לה כי המראה בתא היא זכוכית חד-כיוונית ■ האישה המושפלת תבעה את הנהלת הקניון והחנות - ותפוצה על עוגמת-הנפש
מחברת ההלבשה התחתונה "בוניטה דה מס" נמסר כי "בשעות הקרובות יוחלט האם להסיר את השלט לחלוטין - או להחליפו בשלט צנוע יותר" ■ לאחרונה החליפה פוקס את הפוסטר של רפאלי באיילון בלחץ החרדים
המכירות ירדו ב-3% והסתכמו ב-162.5 מיליון דולר ■ הרווח התפעולי לפני הוצאות ארגון מחדש הגיע ל-8.9 מיליון דולר, לעומת איזון תפעולי ברבעון המקביל אשתקד
אופנהאייזיק דבחאפרודיטהדוחות כספייםדיבידנדדלתאויקטוריה'ס סיקרטנשיםענת בוגנררשתות אופנה