מותג ההלבשה התחתונה הניו-יורקי Hanky Panky מגיע לישראל: ישווק בבלעדיות על-ידי חברת Brand Lab שבבעלות עינת רובין, בתו של עו"ד פיני רובין, ראש משרד גורניצקי.
רובין הקימה את Brand Lab בשלהי 2007 בהשקעה של כ-50 אלף דולר. החברה עוסקת כיום ביבוא של 3 מותגים אמריקניים: מותג הלקים האמריקני essie, הנחשב למותג יוקרתי החביב על סלבריטאיות הוליווד, ומשווק בארץ בשוק הקוסמטיקה המקצועי; מותג נוסף שרובין מייבאת ומשווקת במספרות ובבתי-מרקחת פרטיים הוא Color Mark - צבע מהיר לשיער; והמותג השלישי והחדש הוא Hanky Panky, אף הוא חביב על כוכבות הוליווד.
לדברי רובין, בדומה למיצובו בעולם, גם בישראל ישווק Hanky Panky בהפצה סלקטיבית: בחנויות מעצבים יוקרתיות, בבוטיקים להלבשה תחתונה ובמרכזי ספא ויופי.
בשלב זה המותג - המשווק ב-65 מדינות בעולם וכולל מגוון רחב של 150 דגמי הלבשה תחתונה (תחתונים, מכנסונים, גופיות, חזיות ועוד) - משווק ב-3 דגמים: תחתונים במחיר של 150 שקל, בוקסר ב-170 שקל וחזיות במחיר של 375 שקל.
בשלב מאוחר יותר, אומרת רובין, ישווקו מוצרים נוספים של המותג.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.