ויקטוריה סיקרט מגיעה לארץ: תפתח שתי חנויות בנתב"ג

רשת ההלבשה התחתונה האמריקנית תפתח לקראת הקיץ שתי חנויות בנתב"ג, בזכיינות של ג'יימס ריצ'רדסון

רשת ההלבשה התחתונה האמריקנית המצליחה ויקטוריה'ס סיקרט תפתח שני סניפים בנתב"ג: חנות אחת במתחם "שחקים" בקומה ראשונה בנמל התעופה, הפתוח לציבור הרחב, וחנות ללא מע"מ במתחם ליוצאים לחו"ל. מדובר בחנויות בקונספט הבינלאומי "ביוטי אנד אקססורייז", בדומה ל-70 חנויות שמפעילה הרשת במרכזי תיירות ברחבי העולם. חנויות אלה משתרעות על שטח של 100-120 מ"ר, ואינן כוללות תאי מדידה. תמהיל המוצרים בחנות הוא 50% מוצרי טיפוח וקוסמטיקה לפנים ולגוף, 25% אביזרי אופנה (בהם תיקים), וכ-15% לביגוד שינה ותחתונים - כאמור שאינם מצריכים מדידה. רמת המחירים תהיה דומה לזו שבחנות בנמל התעופה סחיפול באמסטרדם, לדוגמה 15-25 דולר לקרמים.

הקונספט הזה לא מציע מכירה של בגדי ים או חזיות, ומכוון לצרכנים שמבצעים קניות "על הדרך". הסיבה לכך אינה קשורה לבלעדיות של הזכיין ג'ק קובה להפעלת חנויות הלבשה תחתונה בנתב"ג, אלא נעוצה בכך שזה הקונספט הקבוע של הרשת מחוץ לגבולות ארה"ב, באמצעות חנויות כאלה הקיימות כאמור במרכזי תיירות רבים בעולם, בהם נמלי תעופה בארה"ב, באירופה ובמזרח התיכון (קטאר וטורקיה).

ויקטוריה'ס סיקרט מונה יותר מ-1,000 חנויות בארה"ב. חנויות אלה משתרעות על פני שטח של 600-1,000 מ"ר וכוללות תמהיל מוצרים רחב. עד כה לא הפעילה ויקטוריה'ס סיקרט חנויות מחוץ ארה"ב, כשחנות ראשונה צפויה להיפתח בלונדון, ללא זכיינים. במידה וייפתחו חנויות נוספות ברחבי העולם, ההערכות הן כי הן יופעלו על-ידי החברה ללא זכיינים.

חשוב להדגיש כי גם החנויות שייפתחו במתחם נתב"ג, אינן מבשרות על בואה של הרשת בקונספט המוכר מארה"ב, למתחמי הקניות בישראל.

החנויות, שיישאו את לוגו החברה בקונספט האמור, ייפתחו לקראת הקיץ, והציפייה היא שתנועת הקונים ב"שחקים" תגדל בזכותה. לאחרונה נפתחה חנות אאוטלט ספורט של ג'יימס ריצ'רדסון במתחם "שחקים", הכולל גם חנות סוורובסקי וסטימצקי.