זניט מדיה בחדשות - עמוד 2

סוכן חדשות
 
צביקה ליבליך / צלם:  יניב אדרי
הממונה על ההגבלים פנה לחברות המדיה בנוגע ל"מכתב ליבליך"
צביקה ליבליך, סמנכ"ל קשת, שלח לחברות המדיה מכתב, שבו הבהיר כי לקוח שיעבור חברת מדיה בלי שיש לו הסכם ישיר עם הזכיינית, יידרש לשלם מחירי מחירון ■ זניט מדיה הגישה תלונה - וכעת מעמיקה הבדיקה שנפתחה בעקבותיה
  
 
יורם באומן ועדי כהן יוצאים ממשרדי קשת/ צילום: ענת ביין
הסולחה בדרך? יורם באומן ועדי כהן הגיעו לפגישה בקשת
האם אחד המשברים הקשים של השנים האחרונות בענף המדיה בין זכיינית ערוץ 2 קשת לחברת זניט מדיה בדרך לפתרון? ■ כהן: "זניט וספקיה, ובכללם קשת, נפגשים כעניין שבשגרה"
  
 
מיכל הלפרין / צילום: איל יצהר
הממונה על ההגבלים ביקשה מקשת להגיב לתלונה של זניט
זניט התלוננה על התנהלות קשת במו"מ מולה וטענה כי היא עוברת על חוק ההגבלים ■ קשת: "התנאים שזניט דרשה אינם עולים בקנה אחד עם תנאי השוק"
  
 
אלון ברנר / צילום: יחצ
K Logic רוכשת את פרסום הווידאו הדיגיטלי עבור פרטנר
מדובר במהלך בלתי שגרתי, שכן הווידאו של קמפיין ההשקה המתוקשר של פרטנר נרכש ע"י זניט, בעוד K Logic פעלו בתחום הפרפורמנס בלבד
  
 
הפרסומת לטורנדו / צילום מהיוטיוב
מחריף הסכסוך: קשת השאירה לקוחות זניט מחוץ לפריים-טיים
זניט: "קשת מנצלת את כוחה המונופוליסטי בשוק הפרסום בטלוויזיה באופן הפוגע בתחרות" ■ קשת: "זניט מהלכת אימים במטרה להפיק יתרונות מסחריים"
  
 
לוגו פרטנר / צילום: יחצ
"ידיעות" סירבה לתת לקמפיין פרטנר מיקומים מועדפים בסופ"ש
זניט, חברת המדיה של פרטנר, ביקשה עמודים מבוקשים שבהם נמצאים לקוחות גדולים - ונענתה בשלילה ■ בזניט מכחישים
  
 
קשת לוגו / צילום: יחצ
הסכסוך בין זניט וקשת הגיע לממונה על ההגבלים
עוד לפני שהחליטה להוריד את הקמפיין של פרטנר, פנתה חברת המדיה לרגולטור כדי שיבדוק אם המכתב של סמנכ"ל השיווק של קשת, שהתווה חוקי משחק חדשים
  
 
לוגו פרטנר / צילום: יחצ
לא מחוברים: פרטנר מורידה את הקמפיין מהטלוויזיה
חברת הסלולר נקלעה למאבק בין חברת המדיה שלה, זניט, לבין זכייניות הטלוויזיה - ולאור זאת לא הצליחה לקבל מיקומים מועדפים בברייקים של הפרסומות
  
 
לוגו פרטנר / צילום: יחצ
פרטנר מעלה קמפיין טלוויזיה - בלי מיקומים מועדפים בערוץ 2
טרפוד ההשקה חל על רקע ההתקשרות של פרטנר עם חברת המדיה זניט, שנמצאת בסכסוך עם הזכייניות ■ אפילו התערבותם של יו"ר פרטנר ישראל ושל יורם באומן לא עזרה בינתיים
  
 
לוגו פרטנר / צילום: יחצ
לא מתחברים: פרטנר נקלעה למאבק בין זניט לזכייניות
לזניט אין הסכם שנתי עם אף אחת מזכייניות הטלוויזיה, וכעת נדרשת פרטנר להתקשר עמן ישירות - או לשלם מחיר גבוה משמעותית דרך חברת המדיה
  
 
אורנג / צילום: תמר מצפי יחצ
תקציב המדיה של חברת פרטנר עובר לזניט מדיה
התקציב נוהל בשנים האחרונות באמצעות חברת המדיה יוניון וקודם לכן בגלגולה הקודם כחברת יונייטד
  
 
אאודי A4 2 TFSI/ צילום: יחצ
תקציבי רכש המדיה של אאודי וסקודה עוברים לזניט מדיה
העברת התקציבים היא צעד לא שגרתי, שכן היא מרכזת מספר רב של מותגי רכב בטיפולה של זניט
  
 
אאודי / צילום: יחצ
צ'מפיון מוטורס עשויה להעביר את תקציב המדיה לזניט
משרדי הפרסום של הקבוצה רוכשים כיום מדיה באמצעות יוניברסל ויוניון ■ זכיינית ערוץ 2 קשת הודיעה באחרונה כי מעברים מסוג זה יגררו העלאת מחיר משמעותית
  
 
גיל סמסונוב חנן גליקמן ויגאל שמיר/ צילום: אופיר אייב
חיזוק לפובליסיס: זניט תרכוש מדיה עבור גליקמן
בשוק מעריכים כי מדובר בחיזוק לקבוצת פובליסיס בהיקף של כ-30-40 מיליון שקל, אך הפער מול יוניברסל מקאן עדיין גדול
  
 
אדוויל וצנטרום של ניאופרם / צילומים: יחצ
תקציב המדיה של ניאופרם עשוי לעבור ליוניברסל מקאן
התקציב מטופל כיום בקבוצת זניט מדיה ■ היקף הפרסום השנתי של ניאופרם עומד על כ-6 מיליון שקל, המופנים בעיקר למותגים אדוויל וצנטרום
  
 
וולטרן ואוטריוין / צילום: יחצ
זניט לזכייניות הטלוויזיה: אל תשדרו קמפיין של נוברטיס
חברת התרופות התכוונה להעלות קמפיין באמצעות יוניברסל מקאן, וזאת למרות טענת זניט כי היא קשורה איתה בחוזה עד 2017 ■ תקציב המדיה של נוברטיס: כ-12 מיליון שקל
  
 

   12345    >

   נמצאו 71 כתבות   |   עמוד 2 מתוך 5

צרו איתנו קשר *5988