הפנייה צפויה על רקע ההחלטה המסתמנת לא לאשר את המיזוג בין זניט ל-TMF
חברות המדיה ביקשו לשלב כוחות כדי לתת מענה לכוחה של יוניברסל מקאן בשוק
על הכוונת: בקשה לשת"פ בין TMF לזניט מדיה, שמבקשות להקים גוש חוסם מול יוניברסל מקאן ■ בקרוב תוגש גם בקשה של יוניברסל להארכת השת"פ עם גליקמן ■ האם ההחלטות של הממונה ייצרו כדור שלג בענף הפרסום? ניתוח מיוחד
על-פי הפורמט שהתגבש בין יורם באומן למודי כידון, זניט תרכוש את המדיה שלה באמצעות TMF
החברה החדשה תעבוד לצד זניט מדיה, כמענה לניגודי אינטרסים בין משרדי הקבוצה ■ אלון הוכדורף, מנכ"ל משותף בזניט, עוזב את תפקידו
תקציב הקריאייטיב של ביטוח ישיר עבר באחרונה למשרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי, הפועל עם חברת המדיה זניט
זניט מדיה בתגובה: "במסגרת מאמצינו לחלץ חובות אבודים בהיקף של מיליוני שקלים שנוצרו לנו כתוצאה מקריסת רשת ACE, ביצענו עסקת בארטר עם 'מעריב'"
תפקח על יישום ההסכם המתגבש בין הטוטו לבין ההתאחדות לכדורגל
אדלר-חומסקי, המטפל כיום בתקציב, ומקאן-אריקסון נותרו מחוץ לתחרות ■ היקף הפרסום של המותג "9 מיליון" מקבוצת ביטוח ישיר עמד ב-2010 על 6 מיליון דולר במחירים ריאליים
ההוצאה לפרסום נדל"ן זינקה ב-4 החודשים הראשונים של 2010 ל-34 מיליון שקל, לעומת 13 מיליון שקל אשתקד ■ נתוני חברות אזימוט וזניט מדיה מגלים כיצד מתחלקת עוגת הפרסום ואיזה מדיה היא הכי אפקטיבית
בשבועות האחרונים הגדילה זניט את ה-Share המועבר לערוץ, לאחר מספר חודשים של העברת חלק קטן משמעותית מה-Share הטבעי
בחברה מכחישים סכסוך מסחרי עם הערוץ, אך מבדיקת "גלובס" עולה כי בחודשים האחרונים חל קיטון של כ-65% בזמן הפרסום שהקצתה P&G לערוץ 10 - לעומת יציבות בזמן הפרסום שהופנה לערוץ 2
זאת לאחר הליך בוררות שארך למעלה מחצי שנה ■ טופ מדיה היא מחברות המדיה העצמאיות האחרונות שנותרו בענף תכנון ורכש המדיה בארץ ■ שיתוף-הפעולה עם זניט מדיה יימשך
המיזם המשותף נועד למקסם את כוח הקנייה של שתי החברות באינטרנט ■ כרגע מחכים הצדדים לתום הבדיקה של הממונה על ההגבלים על שוק רכש המדיה בישראל
בערוץ מסרבים לשלם לזניט עמלות יתר, וזניט לא מספקת לערוץ את חלקו היחסי בטלוויזיה ■ זניט: "אנו מפרסמים לפי שיקול דעתנו המקצועית"
החלק בתקציב עליו היה אחראי המשווק המקומי של קיה, חברת טלקאר, יישאר בידי זניט מדיה
אילן צחיאירועים ומינוייםחברות מדיהמשרדי פרסוםפרסום בטלוויזיהפרסומותפררורכש מדיהרשת 13תקציב פרסום