טלוויזיה מסחרית הוספה למעקב

כתבות אחרונות

 
נינה ברינק סטורמס / צילום: רויטרס

האסונות של נינה

לידיעת המשקיעה המיועדת בערוץ 10: עם ציונות לא הולכים למכולת

לי-אור אברבך 03.11.2014
קשת לוגו / צילום: יחצ

כאן מסתיימים שידורינו

הלוח של קשת בסופ"ש הקרוב כמשל על חוליי הטלוויזיה המסחרית בישראל

ניר קיפניס 30.10.2014
ערוץ 10
טלוויזיה מסחרית | לפני כולם

ערוץ 10: כך נשרוד גם אם יהיו 3 ערוצים מסחריים

נייר עמדה מיוחד של אנשי ערוץ 10 משרטט כיצד ייראה שוק הטלוויזיה המסחרית לאחר היציאה לרישיונות ■ אם השוק חשש מקטסטרופה במקרה של 3 ערוצים מסחריים ברישיון - בערוץ 10 מתעקשים שדווקא יש מקום לכולם

לי-אור אברבך 28.09.2014
יוסי מימן, רון לאודר / צלם: תמר מצפי, יחצ

לאחר פרישת גינת: תוכנית קיצוצים דרמטית בערוץ 10

מצבו התזרימי של ערוץ 10 חמור, ובתוך 3 חודשים ייגמר הכסף בקופתו המדולדלת; הרייטינג נמוך מהצפוי, אין משקיע וגם אין סיכוי לקבל רישיון בסוף השנה ■ "גלובס" מנתח: לאן בדיוק הולך ערוץ 10, ומה צריך לעשות עכשיו?

לי-אור אברבך 03.07.2014

ארדן מינה צוות לבחינת היחסים בין גופי השידור למפיקים

הוועדה מונתה לאחר שבפני שר התקשורת הוצגו טענות לפיהן קיים כשל שוק ביישום החוק המחייב את הטלוויזיה המסחרית להשקיע בהפקות חיצוניות

‎‎לי-אור אברבך‏ 14.05.2014

"אין כדאיות עסקית ל-3 שחקנים בטלוויזיה המסחרית"

תחשיבים שנעשים בימם אלה בשוק התקשורת בוחנים איך ייראה שוק הטלוויזיה המסחרית אם יהיו בו 3 ערוצי טלוויזיה של 3 שחקנים, ב-3 אפיקים שונים ■ איך שלא הופכים את זה - כולם מפסידים ■ האם הענף בפתחו של אסון כלכלי?

לי-אור אברבך 13.05.2014
גלעד ארדן | לפני כולם

פרופ' עמית שכטר יעמוד בראש הוועדה לרגולציה בשידורים

הוועדה שמינה שר התקשורת גלעד ארדן אמורה לקבל החלטות לגבי שידורים בניו-מדיה, אך גם בטלוויזיה המסחרית והרב-ערוצית

לי-אור אברבך 03.02.2014

ארגון היוצרים פוצץ ישיבה של ועדת שחם: "לכו הביתה"

היוצרים מתנגדים להחלטות המסתמנות של הוועדה להפסיק את ההפקות העצמאיות ואת תמיכת הזכייניות בקולנוע הישראלי ■ אורי רוזנווקס, נציג היוצרים: "אנחנו מייצרים תרבות, לא תוכניות שמייצרות הערצה חולנית לחשודים בפלילים"

רועי גולדנברג 18.11.2013

תוכן שיווקי: כן או לא

האם הצופה אכן יינזק אם שופטי הריאליטי ישתו מכוס ממותגת?

יהודה שוייצר 06.11.2013

כך טלטל ערוץ 2 את ענף הפרסום בישראל

הטלוויזיה המסחרית גרמה למשרדים לעשות רה-ארגון, הכתירה כוכבים חדשים ומחקה אחרים - ובדרך גם הכניסה הרבה כסף ■ "האמת? לא צפינו", הם אומרים

ענת ביין-לובוביץ' 20.09.2013

"אמן שמכיר את הקהל שלו יודע שיש לו כושר ריכוז של דג זהב"

לא רק את הרודנות התרבותית של רוממה הצליח ערוץ 2 לשבור ■ הוא הציג את המסחריות ואת הצורך לשבות את לב הקהל, וניתץ בזו אחר זו את ההגמוניות ששלטו בתיאטרון, בספרות, במוזיקה ובקולנוע הישראליים

יובל אביבי 18.09.2013

ערוץ 2 הוא המצליח ביותר בעולם המערבי; אז למה הוא מפסיד?

ההתחייבויות של קשת ורשת במכרז ערוץ 2 היו מוגזמות, הוצאות התוכן עלו בחדות, עוגת הפרסום לא גדלה כמצופה ובשנים האחרונות היא אפילו קטנה, שוק רכש המדיה הפך ריכוזי ולחץ כלפי מטה את מחירי הספוט, וכמובן - הרגולציה

יונתן כיתאין 17.09.2013

37% מהציבור: רוצים להשאיר את ערוץ 1; 52%: לסגור אותו

הצצה ראשונה למגזין "פירמה" שיפורסם הערב: פרויקט מיוחד לרגל 20 שנה להקמת ערוץ 2 ■ מאז ה-4 בנובמר 1993, עת הגיח ערוץ 2 לאוויר העולם, ערוץ 1 לא התאושש ■ 6.1% מהציבור: להשאיר רק את ערוץ 2

לי-אור אברבך 17.09.2013

ערוץ הילדים של קרדן גייס 3.5 מיליון ד' לפי 35 מיליון ד'

מרבית הסכום גויס ממשקיעים חיצוניים, בהובלת יו"ר דיסני לשעבר

אביב לוי 31.01.2013

הרשות השנייה הקימה ועדה לבחינת הכשל בשוק התקשורת

בראש הוועדה יעמוד יו"ר ועדת הטלוויזיה, יעקב שחם ■ "הגיע הזמן שייעשה סדר בשוק התקשורת; ללא הסדרה של השוק, הזכיינים ימשיכו להפסיד כסף"

לי-אור אברבך 24.12.2012

כחלון: "תנו לתקשורת לעבוד. הכשל בשוק הטלוויזיה גדול"

שר התקשורת על החוק להצלת ערוץ 10: "הרפורמה היא רק אקמול - הכשל בשוק הטלוויזיה גדול משחשבנו" ■ "אני התחלתי במהלך ולא סיימתי כי עיכבו אותי"

לי-אור אברבך 20.12.2012

   12345678910111213   

   נמצאו 199 כתבות   |   עמוד 3 מתוך 13

צרו איתנו קשר *5988