ישראל פוסט

חינמון

כתבות אחרונות

 
מעריב השבוע לוגו / צילום: יחצ

"מעריב": לא נהפוך לחינמון, נמשיך להימכר

עם זאת, נבחנת אפשרות למזג את המותג "פוסט" אל תוך "מעריב" ולהפיץ בימי חול גם גרסה רזה יותר וחינמית של המותג "מעריב" שתחולק ללא תשלום ■ "מעריב סופשבוע" ימשיך להופיע בגרסה בתשלום בלבד

לי-אור אברבך 28.10.2015
"ישראל פוסט" / צילום: יחצ
ג'רוזלם פוסט | לפני כולם

קבוצת אלון ל"פוסט": בעוד 3 חודשים נפרוש מהבעלות

הערכות: גם אם קבוצת אלון תצא מהשותפות ב"ישראל פוסט", החינמון לא ייסגר

אילנית חיות ולי-אור אברבך 30.06.2015

מדינה של קוראי חינם: "ישראל היום" פותח פער מ"ידיעות אחרונות"

החינמון של אדלסון מגיע ל-37.4% חשיפה במחצית השנייה של 2010 ■ "ידיעות" שומר על ההובלה במהדורת הסופ"ש ■ "גלובס" מזנק ב-26% חשיפה מהמחצית הראשונה לשנייה

לי-אור אברבך 18.01.2011

"ישראל היום" עלול לאבד את זכות החלוקה ברכבת ישראל

יוחלף ע"י ‎עיתון מבית "ידיעות אחרונות" ■ הפצת החינמון ברכבת ישראל עלולה להסתיים כבר ביום ראשון הקרוב בשל חילוקי דעות עם חברת הדריה, בעלת הזיכיון לפרסום במתחם

ענת ביין-לובוביץ' ולי-אור אברבך 28.10.2010

כמה הערות על TGI

הגאווה של "ישראל היום" שווה כמו המוצר, ובכלל צריך לקחת את הנתונים בסקר בערבון מוגבל

רותם דנון 17.08.2010

מה שהכי בטוח הוא הכי מפחיד

מישהו האמין שמשהו יאיים אי-פעם על 'ידיעות'? עכשיו נשמו עמוק וחשבו על שוק החלב והסלולר

יובל זעירא 23.03.2010

מי עורך את "ישראל היום"?

הקוראים מצפים לתכנים שהם פרי החלטה מקצועית - וזה לא מה שהם מקבלים

מתי גולן 15.01.2010

TGI: "ידיעות אחרונות" בירידה; עלייה בחשיפה ל"גלובס"

נתוני החשיפה מתייחסים למחצית הראשונה של 2009 ■ עלייה בחשיפה גם ל"ישראל היום", "מעריב" ו"ישראל פוסט" ■ יציבות בסך החשיפה לעיתונות המודפסת ■ עלייה בהאזנה לקול ישראל וגלי צה"ל

יעל גאוני 29.07.2009

למי שייכים התמלוגים מחלוקת "ישראל היום" בתחנות הרכבת?

הדריה, חברת הפרסום של רכבת ישראל, טוענת כי סוכם שהתמלוגים מחלוקת "ישראל היום" ו"ישראל פוסט" בתחנות - כ-3.1 מיליון שקל בשנה - יועברו אליה במקום לרכבת ■ דוברת הרכבת: "אין סיכום ואין הבנות"

ענת ביין-לובוביץ' 18.06.2009
צרו איתנו קשר *5988